zaterdag 16 mei 2015

Essence cinderella highlighter powder

De nieuwe Disney film 'cinderella' is in maart uitgebracht. Essence speelt hier leuk op in door een limited edition met allemaal schattige prinsessen producten uit te brengen. 
Deze highlighter vond ik er bijzonder uitzien! 


De hele limited edition bestaat uit hele schattige producten. Een highlgihter, een hele schattige blush, een paar nagellakjes en een schatig pastel palette. Ik nam deze mee omdat ik het rozenprintje er echt prachtig uit vond zien. 

De highlighter heeft de naam: the glass slipper, wat natuurlijk perfect bij het sprookje past. Heel erg leuk bedacht! 

De verpakking is vrij simpel. De letters zijn zilver, en de roosjes maken het toch wel af. 
Laten we door gaan naar de swatch!


Ik vond het bijna zonde om de mooie rozen print te verpesten, gelukkig bleef hij nog een beetje in tact. De highlighter geeft een koele bijna witte glans af. Allemaal kleine glittertjes springen van je gezicht af. Heel erg mooi! 

Deze highlighter geeft een hele mooie touch aan je look! 
De limited edition van essence gaat hard! Ik hoop dat je op tijd bent, en je snel wat kunt scoren!

De highlighter is verkrijgbaar bij kruidvat en trekpleister voor €3,30. 

Heb jij al wat van de cinderella collectie kunnen bemachtigen? 

Als je sprookjes leuk vind, zou ik zeker even de trailer van de nieuwe film kijken! Ik wil de film echt super graag zien! :) 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: