maandag 8 september 2014

review: so me aloë vera lip balm

De action heeft altijd van die leuke goedkope artikelen die je gewoon niet kunt laten liggen. Zo ben ik een hele grote lip balm lover, en besloot deze te proberen. 
Kijk je mee? 


Een verpakking bevat 2 stickjes. Er waren meerdere geuren, ik heb de aloë vera meegenomen. 

Achterop de verpakking staat dat deze lipbalm je lippen zou moeten beschermen, en dat je hem elke dag kunt gebruiken. Elke lipbalm in deze verpakking bevat 4,3 gram. 

De verpakking is vrij simpel wat ik eigenlijk best wel leuk vind. Het is toch een lekker fris kleurtje in je stash. 


Bij de eerste foto draag ik niks op mijn lippen. Bij de 2e foto heb ik deze lipbalm aangebracht. Je ziet niet heel veel verschil, maar je ziet wel dat de plekjes iets minder opvallen. Mijn lippen voelde heel fijn en zacht aan! 

De prijs weet ik niet exact meer, en ik heb ook geen bonnetje.... oh wauw zo slim. Ik denk dat ze rond de 70 cent zijn. En dan heb je er 2! Dus even een slim rekensommetje: 
70:2=35 
Dus maar 35 cent per stuk! Oke wauw ik ben om. Voor dit geld kun je deze lipbalm bijna niet laten liggen. 
Welke lipbalm vind jij heel erg fijn? 
Liefss, 
hester

Geen opmerkingen: