woensdag 20 mei 2015

MUA winter forest matte-palette

okey okey, de winter mag dan wel voorbij zijn, maar toen ik dit palette in de sale bij de kruidvat zag kon ik hem niet laten liggen...


Het winter forest palette komt uit de matte collectie. Dat betekend dus dat alle kleurtjes in dit palette matt zijn. Ik heb nog geen ervaring met MUA palettes, dus ik ben heel erg benieuwd!

Het palet bevat 10 verschillende kleuren. Ook alle kleuren hebben een naam! Leuk! Dat zie je niet vaak bij budget merken. 
Van links naar rechts: 
Bovenste rij: smoke, midnight, aqua, azure, amet
Onderste rij: state, dove grey, chino, truffle en sand. 

Alle kleuren zijn vrij donker. Vandaar denk ik ook de naam: winter forest. De lichtblauwe kleur (azure) valt toch het meeste op uit dit palet. Dit palet zou ik er in de zomer niet zo snel bijpakken, maar wie weet is hij voor de winter wel heel erg mooi. 


Het palette bevat ook nog een dubbele sponsapplicator, maar meestal gooi ik deze toch meteen aan de kant. Niet echt een toevoeging voor een palet vind ik persoonlijk. 

De kleuren vind ik er allemaal mooi uitzien. Je ziet duidelijk dat ze matt zijn, ook de variatie in het palette vind ik erg leuk. Van zwart naar lichtbruin en knalblauw. Heel erg tof! 
Maar zijn de swatches ook zo geweldig? 

Opzich is deze pigmentatie wel oke. We mogen niet klagen. Het is dan niet geweldig, maar het had veel erger gekund.

De onderste rij valt me wel een beetje tegen. De oogschaduws zijn niet zo geweldig gepigmenteerd....
(edit: ik maakte deze foto's buiten toen het heel hard waaide, lekker kippenvel op m'n armen, haha) 

Met de bovenste rij kun je een hele mooie look maken, maar met de onderste rij gaat dat wel lastig worden denk ik. Met een laagje oogschaduwbasis moet het wel wat worden. 

Stiekem had ik wel iets meer verwacht van dit palette. Ik denk niet dat ik deze er nog vaak bij zal pakken, Jammer! 

Dit palette is verkrijgbaar bij de kruidvat filialen met een mua schap. Normaal: €5,99 ik kocht hem in de sale met 50% korting.  Ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar dan zou je even moeten kijken :) 

Bedankt voor het lezen! 
Liefs, 
hester

Geen opmerkingen: