donderdag 2 juli 2015

My new Paul's boutique bag // Betsy-soft pink

Afgelopen week kreeg ik een heel leuk mailtje van het tassenmerk: Paul's boutique. Ik mocht een tas uitzoeken. Hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ik laat jullie heel graag mijn nieuwe liefde zien, kijk je mee?  



Het merk is al heel erg bekend ik de UK. Veel grote sterren zijn al gespot met een paul's boutique! Het merk is nu overgekomen naar de benelux. Daarom hebben ze een aantal bloggers/vloggers ingeschakeld om dit merk hier ook op de kaart te zetten ;) 

De tas zelf is groter dan ik verwacht had! Je mag het wel een oversized handtas noemen. De hoogte van de tas is 50cm, de breedte is 33cm en diepte van deze beauty is 16cm. Je zou hem dus eventueel ook als schooltas kunnen gebruiken, omdat hij zo lekker groot is. 
Het materiaal voelt erg stevig aan en de tas zelf is heel licht! En hey, hij ziet er prachtig uit toch? 

Dit model heet Betsy, en de kleur heet soft pink. Elk model tas van Paul's boutique heeft een eigen naam. Echt heel erg leuk en origineel bedacht.
Een leuk schattig detail van deze tas is toch wel de binnenkant. Allemaal stipjes. Tot hoever ik heb gekeken hebben alle tassen van dit merk een gestipte binnenkant. Ziet er echt zo leuk uit! 

Het roze gedeelte van de tas is een klein beetje apart. Het is een donkerroze kleur met crème witte stipjes erin. Van veraf zie je het niet, maar als je dichtbij kijkt wel. Je moet ervan houden, maar ik vind het persoonlijk wel heel erg mooi. 

De levering van de tas was bij mij 4 werkdagen. Het ligt er ook aan bij welke webshop je de tas besteld hebt. (V&D of zalando) Bij mij kwam de tas in een hele grote doos met een gele strik erom heen. 
De tas zelf was helemaal ingewikkeld in plastic, zodat hij niet beschadigd kan worden tijdens de verzending. 
Het was echt een feestje om de tas uit te pakken! :) 


Ook zat er aan de tas nog een prachtig hangertje. Hier kun je eventueel je sleutelbos bij aan hangen, handig! 

De paul's boutique tassen zijn onder andere verkrijgbaar bij V&D en zalando voor €99.90. 
Ik ben erg erg blij mee! 
Als ik hem een een paar keer gebruikt heb lijkt het me leuk om een what's in my bag te posten ;)

Dan wil ik heel graat Paul's boutique bedanken voor deze prachtige tas, en leuke samenwerking! Ik hoop er nog veel plezier van te hebben, en er nog leuke artikelen over de schrijven. 

Ook zou ik het heel erg leuk vinden als je @paulsboutiquebenelux volgt op instagram!

Bedankt voor het lezen, en tot snel! 

Liefs, 
hester 


*Dit artikel is in samenwerking met Paul's boutique, dit heeft verder geen invloed op mijn mening. 






Geen opmerkingen: