vrijdag 27 juni 2014

Review: W7 eyelid primer!

Hoi meiden! 
Gisteren was ik in de big bazar. Mijn every day eyelid primer is die van essence. Het enigste nadeel van die is dat hij heel erg donker is. Dus ik was op zoek naar een wat lichtere oogschaduw basis. En toen ik deze zag liggen, heb ik hem meteen meegenomen. En meteen heb ik foto's gemaakt en een review geschreven, 
Kijk snel mee!


Dit is dus de oogschaduwbasis. Deze moet ervoor zorgen dat je oogschaduw langer blijft zitten en dat het er een stuk mooier en feller uitziet. Ik was heel erg benieuwd of deze budget variant dat ook in zich heeft. 

Ik vind de oogschaduw basis er best goed uit zien. Hij is niet heel erg donker, en de verpakking is heel simpel. Het zilveren randje maakt het wel een beetje goedkoop vind ik persoonlijk. Nou gelukkig gaat het om de binnenkant! 

Het heeft dus gewoon een sponsapplicator. Eigenlijk vind ik dat bij oogschaduw basis wel heel erg fijn! 

De basis is wit van kleur, maar als je het uitsmeert word het transparant en zie je het dus niet meer. 
Dit zijn de 2 kleurtjes waarmee ik de basis ga testen. De bovenste komt uit mijn sleek storm palette en de onderste is 120 inspiration van miss sporty!
Wow, ik was echt verrast! Op de bovenste heb ik wel basis gebruikt en op de onderste niet. En dat bij een veegje oogschaduw. Je ziet het verschil echt duidelijk. 

 Wauw, ik was echt heel erg verrast over deze oogschaduw basis! Ik ben echt blij met deze aankoop! 
Ik heb deze gekocht bij de big bazar! 
Hij was €1,29. 

Ik ben echt heel erg tevreden over deze primer. Als je nog op zoek bent naar eentje, dan raad ik deze echt aan. Deze vind ik misschien nog wel fijner dan mijn geliefde eyeprimer van essence! En deze is ook nog goedkoper. 
Dit was deze review. Sorry dat ik zo lang niks gepost heb, maar de video komt eraan! Hij heeft even wat vertraging gehad omdat ik het super druk had met de toetsweek. Maar dat is voorbij, dus ik kan me weer vol op het bloggen storten. 
Gebruik jij oogschaduw basis? En welke?
Love, 
Hester


5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik gebruik geen oogschaduw, mag ook niet van m'n ouders :(
kusjes Hannah de Pannah

Unknown zei

Ahw jammer!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien vinden je ouders je nog wat te jong.
xxx

Anoniem zei

ik ben ga straks naar de middelbare school dus jah miss....

Anoniem zei

Gay ik heb hem vandaag ook gekocht! Super fijn!
Dankje voor de aanrader hessie
Lufff
Dikke kus erin

Anoniem zei

Yay**