woensdag 26 november 2014

Catrice eyebrow set

Heey, 
Wenkbrauwen, iedereen heeft er vast wel eens troubles mee. Je vergeet ze te epileren, ze willen niet zitten hoe jij het wilt, of het poeder of potlood is ineens heel oranje en lelijk. Catrice heeft al een hele tijd een heel mooi eyebrow setje in hun assortiment. Heel veel mensen waren er super positief over. Ik besloot hem te kopen, zo let's go! 




























Dit is het eyebrow doosje. Een zwart glimmend doosje met soort witte letters. Ik vind het er best chique uitzien, terwijl het gewoon best wel een budget product is. 

Het doosje bevat 2 kleuren wenkbrauwpoeder. Onder de poeders zit een soort van laatje met 2 'tools' erin. Ook zit er een klein spiegeltje in, altijd handig! 
Het bovenste kleurtje is vrij licht en grijs, de onderste kleur is meer voor brunettes denk ik. Het is natuurlijk ook maar net wat jij mooi vind! 

Dit zijn de 2 tools! En héél klein pincetje, hier valt amper mee te epileren, maar het gaat om het idee ;)
Met het kwastje daarentegen valt wel te werken. Hij is een beetje klein, maar je kunt er prima je wenkbrauwen mee inkleuren. Het borsteltje aan de andere kant is ook aan de kleine kant. Als je op vakantie bent ofzo valt er prima mee te werken. 

Dit is nog een close up van de 2 kleuren. Het zijn gewoon poeders net als oogschaduw, maar dan voor in je wenkbrauwen. Zoals ik al zij hebben beide kleurtjes een grijze ondertoon en zijn ze matt. Wat eigenlijk ook wel logisch is, want niemand wil disco brows.

Dan de swatches. Ze zijn voor een wenkbrauw poeder best goed gepigmenteerd en het brengt fijn aan. Je ziet ook meteen dat ze heel erg matt zijn. Wel vind ik ze een heel klein beetje korrelig. 

In je wenkbrauwen ziet het er ook best natuurlijk uit. Je moet het niet te donker aanbrengen, omdat het dan lijkt alsof je non-stop heel boos kijkt. Haha. Ik ga nog een artikel maken over mijn wenkbrauwen hoe ik ze bijteken etc. Dus daarom geen 'wenkbrauwswatch' ;)

Ik ben echt erg blij met deze aankoop. Ik heb lang getwijfeld om hem te kopen. Wil jij dit wenkbrauwkitje nu ook bemachtigen? Voor maar €3,99 is hij van jou. Te koop bij de kruidvat en trekpleister. 
Wat gebruik jij voor je wenkbrauwen? 

Bedankt voor het lezen! 
Liefs, 
hester 






Geen opmerkingen: