vrijdag 5 september 2014

Review: perfect touch eyeliner pen *waterproof*

Heyhey! 
De bigbazar heeft nog wel eens hele leuke producten. Onze 'beautyhoek' in de big bazar was echt een zooitje. Het zag er niet uit. Toen ik om een andere reden naar de big bazar ging zag ik dat het ineens verandert was. Alles lag weer netjes en het zag er weer goed uit. Ook hadden ze weer een nieuw 'merkje' namelijk: perfect touch. Ik heb 2 producten meegenomen, en vandaag review ik deze eyeliner 
kijk je mee? 


Als grote eyeliner liefhebber gebruik altijd liquid eyeliner, omdat ik nog niet dé perfecte eyeliner pen heb gevonden. Ik heb er inmiddels al een paar geprobeerd, maar nog geen fijne gevonden. Vandaag geef ik deze een kans. 

De presentatie van deze eyeliner vind ik heel mooi en best wel chique. Hoewel het wel van plastic gemaakt is en dus best wel goedkoop aanvoelt. 
 Er staat niet echt tekst op de verpakking, behalve dan dat het een eyeliner is. Maar qua ingrediënten staat er niks op. Natuurlijk ging ik even googlen, maar met weinig resultaat. Ik kon bijna niks vinden over deze eyeliner. 

Het puntje is vrij lang en loopt aan de bovenkant heel dun uit. Dat is super fijn voor als je een dun lijntje wilt zetten. Dit ziet er al goed uit!

(wat een vreselijk onscherpe foto! sorry!)
De swatches laten zien dat deze eyeliner goed zwart is. Ik geef je wel de tip mee dat je voor gebruik even moet 'schudden' omdat hij anders grijs is. Ook is het smalle puntje erg fijn om mee te werken, en best makkelijk. 

Wat ik wel heel erg jammer vind is dat hij maar beperkt blijft zitten. Een drukke schooldag overleefd dit lijntje op je oog niet. Misschien een optie voor een dagje thuis. Maar je kunt hem ook altijd even bijwerken tussendoor. 

Ik ben redelijk tevreden over deze eyeliner. De verpakking ziet er goed uit, het aanbrenggedeelte is heel fijn en er is goed over nagedacht, hij is goed zwart, maar het enigste nadeel is dat hij niet zo lang blijft zitten. 

Dus de zoektocht naar de perfecte eyeliner pen is nog steeds niet geslaagd. Deze eyeliner heb ik nu 2 maanden een een paar keer gebruikt, maar nog steeds is hij niet uitgedroogd! Yay! Nu ben je vast benieuwd naar de prijs! Hij was maar €1,99. Helemaal niet duur voor een redelijk goede eyeliner. 
Je kunt altijd even een kijkje nemen bij de big bazar. 

Gebruik jij eyeliner? Wat is jou favoriet? 
Have a nice day!
liefs, 
hester 





Geen opmerkingen: