zaterdag 28 juni 2014

Another blogging tag!

Hoihoi, 
Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie! Het is al even geleden, dus ik vond het wel weer tijd. Ik heb gekozen voor de 'another blogging tag' omdat ik deze bij veel blogs al voorbij heb zien komen, en ik het een hele toffe tag vind. 
Let's get started!
1. Wat zou je aan je blog willen verbeteren, en wat zou je zo willen houden? 
Wat is persoonlijk een groot verbeterpunt vind op mijn blog is dat mijn video's niet van geweldige kwaliteit zijn. Nu maak ik nog niet heel erg lang video's, dus vind ik het nu nog niet een heel serieus probleem. Ook zou ik heel graag een eigen domein willen. Op dit moment vind ik blogspot nog prima, maar .nl staat toch iets professioneler.  
Verder ben ik heel erg blij met mijn lay-out. Dus dat wil ik graag zo houden. 

2. Doe je alles voor je blog alleen? 
Jhaa, ik maak mijn foto's zelf, film zelf en ik schrijf ook alles zelf. Er komt wel een gastblogger aan, maar verder doe ik alles zelf. Het is natuurlijk ook een hobby, en als het mijn werk zou zijn dan was het misschien wel anders..

3. Welk cijfer zou jij je eigen blog geven? 
Ehm, wow dit is echt een lastige. Ik zou mezelf niet z'n heel hoog cijfer geven, omdat er toch nog heel veel verbeterpunten zijn. Mijn cijfer zou dan ongeveer tussen de 6 en de 7 zitten. 


4. Verdien je geld met bloggen? 
Nee, het is echt een van mijn favoriete hobby's, en ik vind het ook helemaal niet erg. 

5. Wat vind je het nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? of: heb je wel iets naars meegemaakt met je blog?
Bloggen is natuurlijk geweldig, maar je ziet nooit wat er allemaal 'achter de schermen gebeurt'. Er zit echt heel veel tijd en werk in. Mensen verwachten veel van je. Als je een week niks gepost hebt, dan krijg je meteen reacties zovan: waar blijven je artikelen? En waarom dit en dit. Dat vind ik nog wel moeilijk. Maar dat hoort er ook allemaal bij. 
Ik krijg ook wel eens haat reacties. Van mensen die het maar raar en vaag vinden. Meestal verwijder ik die reacties, omdat ik er dan niet meer over na hoef te denken. Ik vind het dan ook erg vervelend als ik zulke reacties krijg. 


6. Wanneer blijf je hangen op een blog, en wanneer klik je weg? 
Er zijn eigenlijk 2 dingen die ik heel erg belangrijk vind op een blog. De lay-out en de foto's. Als ik op een blog kom met hele mooie duidelijke en heldere foto's dan is de kans groot dat ik blijf hangen. Is de kwaliteit gewoon niet zo goed, zijn de foto's niet bij daglicht gemaakt, dan klik ik al snel weg. De lay-out moet simpel zijn op een blog. Je wilt toch dat mensen je artikelen lezen? Dan moet je niet een te drukke lay-out hebben. 

7. Heb je mensen leren kennen via bloggen? Zo ja wie?
Tuurlijk heb je wel eens contact met andere bloggers, maar dan alleen via internet. Ik heb nog niet iemand in het echt ontmoet, wat ik eigenlijk wel jammer vind! 



8. Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let jij op bij de informatie die je deelt op internet? 
Yeah, i like personal blogs. Je leert iemand gewoon kennen via tekst of een video, dat is toch geweldig! Blogs met een persoonlijk tintje of helemaal persoonlijk vind ik misschien nog wel leuker dan blogs die 100% over beauty gaan. 
Tuurlijk let je wel op wat je op internet zet. Ik bedoel, iedereen kan het lezen. IEDEREEN, en er zijn ook gewoon dingen die niet de hele wereld hoeft te weten. Dat zet ik dan ook niet op mijn blog. 

9. Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou jou blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen? 
Natuurlijk hoop ik dat ik nog super lang door kan gaan met bloggen. Dat ik er de tijd en passie voor heb. Je word natuurlijk ouder, en dan gaan je interesses ook wat veranderen. Dus misschien heb ik het over een paar jaar wel over hele andere dingen dan nu, wie weet! 


10. Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro? 
Oh, wat een dilemma. Bloggen is natuurlijk een hele geweldige hobby van mij die ik eigenlijk nooit op zou willen geven. Lastig, want 50.000 euro is wel heel erg veel. Ik denk dat ik het wel zou doen. Het is natuurlijk niet mijn werk, dus ja. Wel zou ik denk ik van die 50.000 euro een eigen site kopen, en overnieuw beginnen. 

11. Welke dingen gebruik jij voor bloggen? 
Mijn fotocamera, mijn filmcamera, en mijn laptopje. En natuurlijk de producten enzo voor reviews, looks of andere leuke artikelen. 

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden. En als je hem zelf wilt overnemen op je blog mag dat natuurlijk ook! 
Als je de tag gedaan hebt, zet dan je bloglink in de reacties! Ik vind het heel erg leuk om jullie antwoorden te zien! 
Weten jullie nog een leuke tag die ik kan gaan doen? 
Bedankt voor het lezen, en tot snel! 
xoxo


1 opmerking:

Anoniem zei

heey
i♥tags! Ik vind je lay out super mooi, ook met die labels en dat instagram en je logo!
het is natuurlijk wel mooier met .nl erachter jah, maar kost dat geld of niet?
xxx Hannah