zondag 29 juni 2014

Shoplog! Kruidvat, action en jumbo

Hey, 
Gisteren ben ik even naar de stad geweest. Ik heb een aantal hele leuke dingen gekocht, en ik weet hoe dol jullie zijn op shoplogs, dus daarom leek het me leuk om te laten zien. 
Laten we snel beginnen!


Sinds kort heeft de action nieuwe make-up producten aan hun assortiment toegevoegd. Met onderandere dit oogschaduw palette. Deze vond ik er heel erg interessant uitzien, en ik heb hem meegenomen. En voor dit geld kon ik hem ook niet laten liggen. 
Hier komt nog een review van! 
Action- €0.79ct. 

Bij veel bloggers had ik deze make-up organizer gezien. Omdat mijn make-up altijd overal rond zwerft in mijn kamer. Leek me dit een goed idee om te proberen om het misschien een beetje te ordenen. 
action- €1,42

Mijn shampoo+conditioner was afgelopen week opgegaan, dus ik besloot nieuwe te kopen. Omdat ik om de 2 maanden wissel van shampoo kocht ik nu een keer een andere. Deze zag ik bij de jumbo, en ik vond ze er goed uitzien dus ik heb ze meegenomen. 
jumbo- conditioner- €1,39
jumbo- shampoo- €1,59

Een hele grote hype op dit moment qua haarproducten is volume poeder. Heel veel merken hebben hun eigen variant al uitgebracht. Ze zijn allemaal best wel prijzig. Ik wist dat kruidvat eigen merk ook hun variant had uitgebracht! Ik zag hem staan en heb hem meegenomen.  
Ze hadden een actie 2 voor 3 euro. Dus ik heb deze meegenomen en een fles gel voor m'n vader. Hij was nu dus 1,50. 
kruidvat-  met de actie €1,50 
normaal: €3,00

Mijn oude slippers waren ondertussen al bijna vergaan, dus ik besloot nieuwe te kopen. Deze zag ik bij de kruidvat, en ik vond ze eigenlijk heel erg schattig. Voor maar 2 euro kon ik ze ook niet laten liggen. 
Kruidvat- €2,00

 
 Volgend schooljaar ga ik (als het goed is;) alweer naar havo 3! Bij de action hebben ze altijd leuke kleurtjes kaftpapier. Nu heb ik nog een hele vakantie voor me, maar ik vond ze toch leuk om mee te nemen. 
roze/blauw- action- €0,55ct
figuurtjes- kruidvat- €0,50ct. 
Schriften- kruidvat- €0,99ct.

Dat was alweer een shoplog. Het is al best wel lang geleden dat ik een shoplog gedaan heb, dus ik vond het weer heel erg leuk om er een te maken. 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
Heb jij al vakantie? 
Doehgg,





2 opmerkingen:

Anoniem zei

heey erg leuke spulletjes, weet je wat ik leuk vind, dat je echt ziet dat je artikelen beter worden, zoals de foto's en de inhoud en de lay-out (en de prijzen zijn ook leuk neer gezet) je artikelen worden steeds meer een geheel!
xxx hannah

mylifexxcharlene zei

heee,

Je hebt die poeder eindelijk gevonden! :D
Leuke spulletjes!!

xxx
ps. doe plss een review van die shampoo en conditioner!