maandag 7 juli 2014

My everyday make-up bakje

Hey girlss! 
Vandaag ga ik jullie mijn every day make-up bakje laten zien. Mijn make-up lag eigenlijk altijd overal door mijn kamer. Ik wilde hier een oplossing voor hebben bij de action zag ik dit make-up bakje. Deze hebben jullie al kunnen zien in de shoplog van even geleden. 
Kijk mee naar mijn every day make-up producten!


Mijn every day make-up bestaat eigenlijk alleen maar uit budget merken. Catrice, miyo, essence, hema, NYC, w7 en etos. 
Ik ben nou eenmaal een budgetbeauty lover! 

Als eerst deze foundation. Ik gebruik bijna elke dag foundation. Ik gebruik dan deze van de hema. 
Hij is erg fijn, voor een review klik hier
Hij is inmiddels wel bijna op. Ik ga dus binnenkort een nieuwe kopen, maar ik wil ook wel eens iets anders proberen. Hebben jullie een tip? 

En dan deze 2 belachelijk uitziende poeders. De rechter si van catrice en de linker van essence. Op de een of andere manier gaan de dekseltjes van poeder er bij mij altijd af. Zo ook bij deze 2. Ik wil pas een nieuwe kopen als deze op zijn. En ik ben hard op weg want ik heb al bij beide flink de pan geraakt. 

Ik gebruik vrijwel nooit blush. Ik heb het wel voor de dagen dat ik er echt bleek uitzie. Dit is mijn enigste blush en ik vind hem echt heel erg mooi!

En dan oogschaduw en highlighter. Highlighter gebruik ik wel elke dag, dat is de mono rechts onderin. Eigenlijk is dit een oogschaduw, maar ik gebruik hem elke dag. De linker mono is een heel simpel oogschaduw die ik elke dag gebruik voor een basic look. Het palette vind ik zo mooi! Ik houd echt van paarstinten op mijn oogleden. Deze gebruik ik dan ook regelmatig. 

En dan oogschaduw basis en een stick concealer. De concealer vind ik niet geweldig, maar ik gebruik hem even tijdelijk. De oogschaduw basis vind ik integendeel wel heel erg fijn. 

En dan de lipproducten. Ik gebruik elke dag lipbalm maar niet elke dag een lipstick of gloss. Tocht zitten er 2 lipsticks in mijn every day bakje. De linker is van miyo in 05 cherry blossom en dit is een hele mooie roze kleur. In het midden zie je de babylips in hydrate en aan de rechter kant mijn geliefde lipstick van essence: 07 natural beauty. 

En om de een of andere vage reden is deze foto heel erg vaag geworden. Jammer! 
Maar dit is op dit moment mijn favoriete eyeliner. De liquid eyeliner van essence in de waterproof versie. Hij is erg fijn. 

En dan zit er ook nog een eyeliner pen in mijn everyday bakje. Deze high defenition eyeliner pen van NYC. Deze heb ik nu al een half jaar, en hij is nog niet uitgedroogd. Echt een topper!

En dan natuurlijk mascara! Mijn favoriete deel. Ik heb 3 mascara's in mijn bakje. Elke dag kijk ik gewoon in welke mascara ik zin heb. Er zitten er nu 3 in, maar ik heb er nog wel meer maar er paste gewoon niet meer in het bakje. Van links naar rechts: essence get big lashes, MUA extreme volume mascara en etos hypo allergeen mascara in het bruin. Vooral de laatste vind ik erg fijn. 

Dit was mijn every day make-up bakje! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. 
Wat kun jij niet missen in je ochtend make-up routine? 
Bedankt voor het lezen, en tot snel! 
A big hug. 



2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoihoi,
ik denk dat de foto vaag is geworden doordat de focus op de achtergrond lag. maar leuk artikel ;)
xxx Hannahh

Anoniem zei

hallo hester,
ik zit net op je site en ik heb in 1 dag echt te veel achter de computer gezeten en al je artikelen gelezen, oeps! haha, ik vind trouwens diy artikelen leuk.
kus Liza