zondag 13 juli 2014

update; vakantie, werken en iphone

Heee meiden, 
Eindelijk weer een nieuw artikel van mij! Ik heb een update voor jullie omdat er weer het een en ander gebeurd is. Ik wil het jullie graag laten weten. 
Ik heb vakantie! Yay, jullie ook al? Ik ben zo blij dat het eindelijk vakantie is! Ik dacht dat ik nu heel erg veel tijd zou hebben om lekker te bloggen, maar ik moet vaak werken. 4 dagen in de week van 7 tot 2. Ik werk in een supermarkt. Afgelopen dagen heb ik heel veel foto's gemaakt voor artikelen, dus ik kan weer lekker schrijven!

Ook heb ik een nieuwe mobiel gekocht, finaly! Dus bye samsung, hey apple! Ik heb de iphone 4s gekocht. Hier komt zo snel mogelijk een artikel over, want ik ben er zo ontzettend blij mee.  

Dit was even een kort artikel, maar ik voelde me verplicht om even wat van me te laten horen. 
Ga jij nog wat doen in de vakantie? 
loveee, 
hester 


1 opmerking:

Anoniem zei

Hey ik ga op vakantie naar Gran Canaria!! super leuk. en ik laat honden uit.... haha doegg
Hannahh