vrijdag 21 maart 2014

It's my birthday!

bron
Heee, 
Vandaag ben ik jarig! 
Dat wilde ik even vertellen. 
Zoals ik net ook al zei, en als je al aan het plaatje kon zien, ben ik vandaag jarig. Misschien wist je dit, maar misschien ook niet. Dan weet je het nu wel ;) Vandaag is het 21 maart en word ik 14. Maar er is nog wat bijzonders op 21 maart namelijk, de lente begint!
Dat is natuurlijk super leuk! Ik wilde eigenlijk geen bericht hierover tikken, omdat ik dacht dat hij iets te kort zou worden. Hij is ook vrij kort. Wat ik nog even wil vertellen is dat er dit weekend verder geen artikelen online komen;( Jammer, vind ik zelf. Ik heb vanavond feest met vriendinnen en morgen komt familie. Dus om tussendoor nou een artikel te gaan tikken, nee. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Volgende week ga ik wel weer gewoon lekker bloggen :)

Dit was even een héél kort berichtje. Ik hoop dat jullie het toch nog een beetje leuk vonden. En ja, fijne dag en een goed begin van de lente!
Bedankt voor het lezen!
xo 
en ps; dit is mijn 90e bericht, yay! Op naar de 100. 



You might also liked: 


6 opmerkingen:

Sara zei

gelukkige verjaardag!! wat leuk dat je op de eerste dag van de lente verjaard! bij my duurt het nog 2 maanden en dan ben ik ook jarig!!

Unknown zei

Dankjewell! Jij ook alvast gefeliciteerd :)

Suze zei

Als nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een leuke dag gehad :) x

Unknown zei

Dankjewell! Ja, ik heb een hele leuke dag gehad :)
xo

Rowan - Rebellious yet Romantic zei

Nog van harte! Feest vieren is belangrijker dan berichten plaatsen, dus logisch dat je het lekker kort hield. :)

Unknown zei

Dankjewell!
Ja, vond ik ook al :)
x