woensdag 19 maart 2014

Get ready with me!

Hee, 
Het leek me een keer leuk om een get ready with me te doen. (in foto's). Zo kunnen jullie zien welke make-up producten ik dagelijks gebruik. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden. 
Veel leesplezier!
Nou, laten we zo snel beginnen. Schrik niet als je mij zonder make-up ziet ;)

Ik begin altijd met een lipbalm. Ik gebruik hier babylips van maybelline. Deze kennen jullie waarschijnlijk wel, en hij is heel erg fijn. 
Dit gebruik ik om mijn lippen even te hydrateren. 

En dan breng ik foundation aan op mijn T-zone. Zodat onzuiverheden een stuk minder zichtbaar zijn. Soms gebruik ik het over mijn hele gezicht, maar dat vind ik niet zo nodig. 
Ik heb trouwens mijn haar hier nog niet gedaan, het zit dus niet zo geweldig. 

Dit is de foundation die ik gebruik. Van de hema in nummer 01. Dit is een fijne foundation, als je niet té veel dekking wilt. Hij is eigenlijk nog iets te donker voor mij, maar ik gebruik een vrij lichte poeder dus het kan wel. 

En dan ga ik door met mijn ogen. Ik weet het, mijn volgorde is niet heel chronologisch, maar de foundation moet erg lang intrekken. Dus ik begin alvast met mijn ogen, anders duurt het te lang. 

Dit zijn de producten die ik gebruik voor mijn oogjes. De oogschaduw basis is van essence. De linker oogschaduw is nummer 34 love that grey en de rechter oogschaduw is 64 greyhound. Allebei van essence. 
Dit zijn de kwasten die ik hierbij gebruik. De meest vooraan gebruik ik als blending brush. De 2e is een oogschaduw kwast van essence, die overigens heel fijn is. En de achterste is een klein kwastje die ik uit china besteld had. 3 redelijk goede kwasten. 

En dan ga ik door met eyeliner. Ik gebruik niet altijd eyeliner, maar hier dus wel. Eyeliner maakt je look net iets mooier. 
Mijn favoriet van dit moment is de liquid ink eyeliner van essence in de waterproof versie. Deze is erg fijn. Het enigste nadeel is dat hij na ongeveer 7 uur van je ogen af brokkelt. Maar verder is het een prima eyeliner. 


En dan door met mascara. Mascara zorgt altijd voor een mooie eye-opener. 

Als mascara gebruik ik de essence get big lashes mascara. Deze is erg fijn, en geeft je wimpers een enorme volume boost. En voor de perfecte zwarte wimpers gebruik ik de NYC big bold volume mascara. Hier heb ik ook een review over geschreven, nog niet gelezen? klik dan hier
Allebei hele fijne mascara's, en ja... meer kan ik er niet over uitbrengen. 

En als de foundation helemaal ingetrokken is poeder ik het af met een poeder van catrice. 
Dit is de poeder die ik gebruik. De all matt powder van catrice in nummer 015 natural beige. Hele fijne en goed matterende poeder. Op dit moment zit er een dikke deuk in.  
Dan ga ik door met een heel klein beetje blush. Dit geeft altijd een natuurlijke twist aan je look. 
Dit is de blush die ik gebruik. Het is eigenlijk een blush/bronzer/highlighter in een. Dus eigenlijk wel handig. 
 Hier heb ik ook een review over geschreven. Dit is echt een geweldig product. 

En dan zijn we klaar!
Wat vonden jullie van z'n artikel? 
Laat het weten in de comments!
En tot snel!
xo 





2 opmerkingen:

The Fashion Moodboard zei

Wat leuk gedaan! Ik ben zelf groot fan van essence make up dus herken sommige dingen terug, leuk :)

xoxo
Shalane
www.thefashionmoodboard.com

Unknown zei

Dankjewell, voor jullie lieve reacties!
xo