zondag 16 maart 2014

Shoplog!

Hee allemaal, 
Vandaag heb ik gezellig geshopt met mijn vriendinnetjes. Ik heb een aantal leuke dingen gekocht. Het leek me leuk om dit te laten zien. Dus laten we snel beginnen. 

Aan mijn zusjes had ik beloofd om iets voor ze mee te nemen. Dit heb ik voor ze meegenomen. Effect nails van de vorige limited edition van essence. Het geeft echt een heel erg leuk effect. Deze heb ik gekocht bij de kruidvat voor 1 euro. 

Toen ik door de action liep zag ik deze super lekkere geurkaars. Ik heb hem meegenomen. Hij staat op dit moment ook aan, en hij ruikt zo lekker! Dus zoek je nog een goedkope geurkaars? Deze is echt heer-lijk!

Ja..... ik kon het niet laten. Ik heb weer nieuwe labello gekocht. Deze is van de action. En hij ruikt niet heel erg lekker. Maar hij werkt wel goed. 

Ik was al een langere tijd op zoek naar een goedkope heat protector. En I found him! Deze zag mijn vriendin staan, en ik heb hem meegenomen. Ik ben heel erg benieuwd. Ik laat het jullie snel weten. 

Bij de action kocht ik ook dit kwastensetje. Ik wilde graag een paar kwasten die je zo even mee kon nemen ergens naar toe. Ik zag deze en nam ze mee. Ze voelen eigenlijk heel erg goed aan! Het verbaasde mij echt. Er zit een plastic hoesje bij. De kwasten zijn te koop in verschillende kleurtjes. Ik heb het paarse kleurtje meegenomen zoals je kunt zien.

Deze heerlijke joggingbroek kocht in bij de H&M. Hij zit heerlijk! En ja... meer kan ik er niet over zeggen. Het is gewoon een hele simpele broek. En ik vond het ook wel een leuk prijsje. 

Dit hele leuke spijkerjasje kocht ik bij de vero moda. Door de studs op de schouders is hij net een tikkeltje stoerder. Hij is mouwloos, dus ik moet nog even wachten tot ik hem kan dragen. 
De witte stipjes op mijn hemd zijn kleine gaatjes. 
(ik draag hier trouwens niet echt een bijpasselijke broek ;)
Dit is even een close-up van de studs. Ze hebben een beetje een driehoekige uitstulping aan de bovenkant. 

We gingen voor de lol de blokker even in. En ik werd verliefd op deze sleutelhanger. Ik vond hem zo schattig. Ik kon hem echt niet laten liggen voor 1 euro 50. Dus deze heb ik meegenomen. 
Een leuke herkenning voor aan mijn sleutelbos. 
Hier zie je details wat beter. Hoe cute?!

Bij de kruidvat kocht ik 2 essence lakjes. Dit is hello rosy. Deze heb ik al op verschillende blogs langs zien komen, en ik vond hem best wel mooi. Hij is heel apart. Roze met rode glittertjes. 

Ook kocht ik dit lakje. Jaaa, hij is pastelkleurig^^ Ik heb het al zo vaak gezegd: ik hou van pasteltinten. En daarom heb ik dit prachtige lakje gekocht. Hij heet: hello spring. Hier zien jullie zeker nog een swatch van. 

We liepen voor de douglas langs en daar stond een hele grote bak met nagellakjes voor 1 euro, ik herhaal: BIJ DE DOUGLAS VOOR 1 EURO. Ik dacht echt: 'dit kan niet' de douglas is altijd vet duur. Ik was meteen verliefd op dit lakje. Ook een beetje pastelkleurig. Van het merk pure. Ik ken het niet, maar ik ben heel erg benieuwd. 

En dan het laatste dingetje dat ik gekocht heb. Deze schattige tape rolletjes. We zagen ze in verschillende winkels, en ze waren zo cute. Dit waren de goedkoopste en ik vond het eigenlijk ook wel de leukste. Ik heb nog geen idee waar ik ze voor ga gebruiken, maar ze komen vast wel een keer van pas. 

Dit was alweer deze shoplog! Ik heb niet extreem veel gekocht, maar ik ben wel heel blij met mijn aankoopjes. Als jullie ergens een review of iets anders van willen zien, laat het dan even weten in de comments. En ik wil mijn lieve vriendinnetjes bedanken voor de hele gezellige dag!
Bedankt voor het lezen!
xo 

You might also liked: 













Geen opmerkingen: