donderdag 13 maart 2014

Random foto's 7 *maart*

Heee lieve lezers, 
Het is nog maar 9 maart(de dag waarop ik dit schrijf), en ik heb alweer een random foto's! Ik had al zoveel foto's, dat ik dacht: het is weer tijd voor een random foto's. Het is nu alweer nummer 7! Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en lees snel verder! 


Sister love!
Tis z'n cutie! 

Jaa, je ziet het goed PIZZAA!!
Voor een project met school over fotografie, moest ik een foto maken met een sterk licht donker contrast. Nou wat vinden jullie van mijn sinaasappel? 

Nieuwe thee smaak ontdekt! Appel thee van pickwick. Echt heerlijk!



Yay, zo blij met mijn nieuwe shirtje!
Hier heb ik mijn make-up al wel gedaan maar mijn haar nog niet. :p

Dit was de ochtend voor de acrowedstrijd. 

Proud!
Oke, dit is echt een van de meest randomste foto's ever!
Ik wilde een foto van de achterkant van mijn haar maken, en m'n zusje deed tegelijk een handstand.
UUUHHH,,, wat ging er mis? 

Dit waren alweer de random foto's van dit artikel. Ik vond dat het er best veel waren voor 9 dagen in maart. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te zien. Ik denk dat er zeker wel een random foto's 8 komt. 
Bedankt voor het lezen!
liefss, 

You might also liked: 

Geen opmerkingen: