maandag 24 maart 2014

Review: Miyo lip me lipstick

Hee, 
Vrijdag ben ik jarig geweest, en ik heb een hele mooie lipstick van miyo gekregen. Omdat het best wel lang geen review heb gepost, leek het me leuk om deze lipstick te reviewen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 
Enjoy!
Ik heb een prachtige lipstick van MIYO gekregen. MIYO is niet een heel bekend make-up merk. Het is in Nederland nog maar op 1 plek te koop. Namelijk bij de shop van misslipgloss. Ze verkoopt onder andere deze Miyo lipsticks maar ook nog heel veel andere leuke make-up producten.
Dit is de lipstick. Ik vind hem er zelf heel erg mooi uitzien. Ik heb nog geen ervaring met MIYO dus ik ben heel erg benieuwd. De uitstraling van deze lipstick vind ik wel redelijk mooi. Het heeft een plastic omhulsel. Het is niet heel erg stevig. Gelukkig gaat het om de lipstick en niet het uiterlijk. 

Deze foto is een beetje wazig. 
De collectie bestaat uit 8 kleuren. Ik heb nummer 05 cherry blossom. Een mooie lichtroze tint die net iets opvallender is dan nude. 

Zo ziet de lipstick d'r uit als de dop erop zit. Je moet de lipstick niet hard laten vallen want dan is hij kapot. En dat is een beetje jammer van je lipstick. 

Dit zijn de ingrediënten: 
RICINUS COMMUNIS SEED OIL, OCTYLDODECANOL, ETHYLHEXYL COCOATE, LANOLIN, CERA MICROCRISTALLINA, CANDELILLA CERA, HYDROGENATED POLYDECENE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, COPERNICA CERIFERA CERA, ISOPROPYL MYRISTATE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PARFUM, ORYZA SATIVA CERA, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER EXTRACT, GLYCERYL STEARATE, CAPRYLHYDROXAMIC ADIC, CAPRYLYL GLYCOL, GLYCERIN, STEARETH-2, ASCROBYL PALMITATE, BHA, [MAY CONTAIN/MOŻE ZAWIERAĆ (+/-): CI 77891, MICA, SILICA, CI 75470, CI 45410, CI 19140, CI 77499, CI 15985, CI 16035, CI 15850, CI 77492, CI 42090]

Een hele lijst. Deze lipsticks bevatten geen parabenen of siliconen, maar wel minerale olie. 
En dan de swatches!

I like it!

Wat mij meteen opviel, is dat de lipstick heel romig is. Daardoor is het heel erg fijn om hem aan te brengen. Dat is al een heel groot voordeel. 

Hier draag ik niks op mijn lipjes. 

Ik vind hem echt heel erg mooi! Het is een mooie roze kleur met een heel klein beetje glans, waardoor het net iets meer power krijgt. De pigmentatie is ook erg goed. De lipstick bleef best lang zitten. Het verbaasde mij echt. Hij blijft ongeveer een half dagje zitten, en een maaltijd overleeft hij sowieso. 
Ik ben nu al fan van MIYO. 

Alle plus en min puntjes op een rijtje: 
- De lipstick bevat minerale olie. 
- De verpakking is een beetje wiebelig. 
-Hij is in Nederland maar op 1 plek te verkrijgen. 

+De pigmentatie is goed. 
+makkelijk aan te brengen. 
+budgetproof. 
+Leuk kleurtje
+Er zijn nog 7 andere kleurtjes. 
+Blijft lang zitten. 

Conclusie: 
Deze lipstick is echt heel erg goed/fijn. Ik ben er erg tevreden over. Dit is echt een aanrader. Deze lipstick kost €4,95 en is hier te koop. Als je hem besteld, heb je hem vrijwel de volgende dag in huis. Het is echt een super levering. Ik ben erg blij met deze lipstick. 
  



Wat vonden jullie van deze review? Ik vond het heel erg leuk om dit product te testen voor jullie. Ik vind deze lipstick echt een aanrader voor als je nog een mooie aan het zoeken bent. 
Hebben jullie al wel eens producten van MIYO geprobeerd? 
Laat je ervaringen achter in de comments. 
Bedankt voor het lezen!
En tot 'snel'
xo 


You might also liked: 

Geen opmerkingen: