woensdag 26 maart 2014

Music favorites #1

ja, er staat een typ fout in deze foto..... schaam 
Heee, 
Op een aantal blogs Zie ik heell vaak artikelen over Muziek.  Ik Trok de conclusie Dat ik dat nooit gedaan had. Dus leek Het me Leuk om dat een keer te doen. music favourites  genoemd. Het filmpje van youtube Staat erbij, zodat je de liedjes zo mee kan luisteren. 
Veel luisterplezier! 

Ik heb de laatste tijd een aantal liedjes die ik steeds weer aan zet. Waarom? Geen idee. Het zijn best al wel oude liedjes. Een van deze liedjes is feeling good van Michael Bublé, luister je mee? 


Ik vind dit echt een geweldig nummer, en Michael zingt het ook nog eens heel leuk. 
Ook een favoriet die ik overgenomen heb van mijn moeder. 'dankje mam' Is stolen dance van de Milky Chance. M'n moeder zette hem steeds op, en nu staat hij in mijn favorieten lijst. 

Die man heeft een hele lage stem waardoor het heel apart word. ook weer een heel leuk liedje. 
Deze 2 liedjes zijn al best wel oud.Ik luister natuurlijk niet alleen maar oude muziek, maar ook liedjes uit de hitlijsten van dit moment. 


Katy perry- dark horse 


Chakira en rihanna -Can't remember to forget you 
Ik vind dit echt z'n 'meeschreeuw liedje'

John Legend - All Of Me 
De tekst van dit lied is echt prachtig!

One Republic - counting stars

Lorde-royals 
Ik blijf van dit lied houden. 

Dit zijn alweer mijn music favourites van dit moment. Het zijn er niet mega veel, maar er zitten wel parels van liedjes tussen. Dit was mijn eerste muziek artikel. 
Vinden jullie het leuk als ik vaker z'n artikel post? 
Laat het weten in de comments!
Ik vond het zelf heel erg leuk om dit te maken. 
xo 



Geen opmerkingen: