zaterdag 29 maart 2014

Blogger love Tag!


















Hee allemaal, 
Een tijdje geleden deed ik de lentekriebels tag. Als je die nog niet gelezen hebt klik dan hier. Toen ik op het blog van Mirthe keek (klik hier) Zag ik een hele leuke tag voorbij komen. Ik had deze tag nog niet eerder gezien, dus ik besloot hem te gaan doen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. En veel leesplezier!
 Het zijn in totaal 9 vragen over bloggen. Ik vind bloggen echt super leuk, dus ik vond dit wel een passelijke tag. En nu is de inleiding wel lang genoeg, dus laten we snel beginnen.

Wat was het eerste blog die je ooit tegen kwam? 
Dat was beautygloss. Ongeveer 10 maanden geleden kwam ik ineens beautygloss tegen. Al snel kwam ik terecht op het blog van Teske en Vera. Zo belande ik eigenlijk in de blog wereld. Niet lang daarna creëerde ik mijn eigen kleine stukje op het grote internet. En ik ben er eigenlijk heel erg blij mee.



Favoriete blogs>
Hoe z'n lange lijst wil je? Haha, ik heb best wel veel favoriete blogs. Ik heb hier ooit ook al een artikel over geschreven, als je die nog wil lezen klik dan hier. Ik denk dat mijn favoriete blog Teskuh.nl is. beautygloss.nl en veracamilla.nl vind ik ook erg leuk. Dat zijn eigenlijk de meest bekende blogs van Nederland. Voor mijn verdere favorieten moet je maar even in dat artikel kijken, voor heel veel leuke blogs.

Best blogging friends> 
Net nadat ik een blog ben gestart is een vriendin van mij ook een blog gestart. Charlene, neem vooral even een kijkje op haar blog door op haar naam te klikken. Ze is niet super actief, maar haar artikelen zijn altijd heel erg leuk. Ook heb ik met 2 meiden uit mijn klas een blog. Klik hier. Ik heb zo dus 2 blogging friends die ik echt ken. Verder zijn al mijn volgers/bezoekers mijn vriendinnen <3


Noem een blog die je producten laat kopen> 
Dan kom ik weer uit bij Teskuh.nl. Als zij heel enthousiast is over een product. Dan heb ik soms wel de neiging om het ook te kopen. En verder als reviews over een product heel erg goed zijn, koop ik het sneller. Maakt niet heel veel uit van wie de review dan is.

5 blogs die iedereen moet lezen: 
Teskuh.nlBeautyglossveracamilla lifesplash  en disfordazzle
Er zijn er nog zoveel meer, maar dit is mijn top 5.



Je favoriete manier van blogs lezen>
Met mijn laptopje op de bank/bed, met een groot glas crystal clear. Oh heerlijk!

Bloggers die je inspireren>
(bijna) Elke blogger eigenlijk wel! Iedereen is anders op zijn of haar manier. Alleen de bloggers die dingen van mensen overnemen, inspireren mijn niet. Dat vind ik meer kopiëren. En dan is het niet origineel meer. Blogs die mijn echt inspireren, zijn blogs met veel DIY'S. Zelf ben ik daar niet heel goed in, dus ik vind het heel erg inspirerend om te zien hoe ze dat doen.

Favoriete blog design> 
Niet teveel poes pas. Wel mooie kleurtjes, maar niet dingen die afleiden. Zoals bijvoorbeeld een hele drukke achtergrond. De aandacht moet naar je artikelen gaan.



Je favoriete 'ding' om over te bloggen>
Beauty! Ik ben heel erg geïnteresseerd in make-up en verzorging. Ik heb iets minder met fashion, hoewel ik daar natuurlijk ook wel mee bezig ben. Zit mijn interesse meer in make-up.



Dit was alweer the blogger love tag! Ik vond deze tag echt heel erg leuk om te doen, en ik hoop dat jullie hem leuk vonden om te lezen!
Weet jij nog een leuke tag? 
xo 


You might also liked: 
First things tag!
Lentekriebels tag!
Get to know me tag!

2 opmerkingen:

Svenja zei

Leuk om te lezen! <3 Volgens mij is echt iedereen wel gestart met het lezen van blogs door Beautygloss ^^

Unknown zei

Dankjewel!
Ja, volgens mij ook, maar Mascha haar blog is gewoon geweldig.