maandag 29 juni 2015

Hema longlasting nailpolish

Afgelopen woensdag was ik eventjes de hema in gelopen met een paar vriendinnen. Er stond een hele grote bak met allemaal nagellakjes voor €1,50. Ik besloot er 2 mee te nemen. 


Ik besloot voor deze 2 kleurtjes te gaan. Nummer 840 en 833. 833 is bijna wit, maar met een hele mooie lichtblauwe gloed er doorheen. Heerlijk voor de zomer. De andere is een donker blauwe tint. In het flesje zien ze er allebei heel erg mooi uit.

Dit is nummer 840. In het flesje ziet hij er donkerblauw uit. Toch neigt deze kleur een beetje naar groen. Ik persoonlijk vind het niet echt een super zomers kleurtje, maar hij kan toch heel mooi zijn. 

(Okey, even excuses voor mijn lak kunsten) 
Het lakje lakt echt heel erg fijn. De kleur vind ik persoonlijk niet mooi. Misschien voor mijn doen iets te fel. Ik weet het niet, dit lakje zal ik er niet snel meer bij pakken, door de kleur. 

Nummertje 833 vind ik persoonlijk wel iets meer zomers. Tegenwoordig zie je steeds meer witte nagels. Dit lakje is dus eigenlijk perfect voor deze trend! 

Dit kleurtje vind ik dan wel weer heel erg mooi! Deze zal ik er wél weer snel bijpakken. Een fris kleurtje op je nagels is toch leuk om naar de kijken, nietwaar? 

Beide lakjes lakken echt super fijn, maar het is de kleur die je mooi moet vinden. Het witte/blauwe kleurtje zal ik er dan ook sneller bij pakken dan 844. Beide waren nu dus nog maar €1,50. per stuk bij de hema. Ik zou zeker even een kijkje nemen of de hema bij jou in de buurt deze actie ook heeft :) 

Nagellak artikelen zijn niet mijn beste artikelen haha, toch hoop ik dat jullie dit artikel wel een beetje leuk vonden :) 

Bedankt voor het lezen! 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: