zondag 28 juni 2015

100 vragen over van alles en nog wat....


Op de blog van Anne Solveig zag ik een hele leuke tag voorbij komen. 100 vragen over van alles en nog wat. Omdat een tag al heel lang geleden is, leek het me leuk om deze in te vullen. 
Heb je even? :)
Slaap je met de kastdeuren open of dicht? 
Dicht! Ik vind het altijd heel eng als ze open staan. 

Neem je de shampooflesjes mee uit een hotel? 
Eerlijk gezegd kom ik eigenlijk nooit in een hotel, haha 

Slaap je met je deken ingestopt? of met je deken los? 
Meestal is het zo dat ik hem voor het slapengaan vast doe, maar als ik wakker word dan is alles weer helemaal los. 

Heb je ooit een verkeersbord gestolen? 
Nee! Haha, wat zou je met een verkeersbord moeten? 

Vind je het fijn om post it's te gebruiken? 
Nee, ik gebruik ze echt bijna nooit. Bij mij gaan ze altijd los en slingeren ze vervolgens overal. Ik schrijf het liever op, en dan markeren. 

Knip je wel eens bonnen uit, en gebruik je ze dan niet? 
Ja! Van de mac, maar dan vergeet ik ze vervolgens mee te nemen. 

Wordt je liever door een beer of een zwerm bijen aan gevallen? 
Liever allebei niet natuurlijk, maar dan denk ik toch een beer. Hoewel ik die ook best wel eng vind. Hmm, deze is moeilijk, haha 

Heb je sproeten? 
Alleen in de zomer :) 

Lach je altijd op een foto? 
Als ik hem zelf maak wel haha 

Wat is je grootste ergenis? 
Mensen die zichzelf echt helemaal geweldig vinden, en geen interesse tonen in andere mensen. 
Echt bleeeh, zo ergelijk. 

Tel je wel eens hoeveel stappen je maakt? 
Heel soms, als ik op een trap loop en me verveel. 

Heb je wel eens geplast in het bos? 
Vroeger.....

Hoe zit het dan met poepen in het bos? 
Never

Dans je wel eens terwijl er geen muziek speelt? 
Te vaak eigenlijk. 

Kauw je op pennen en potloden? 
Ja soms wel.... Maar dat doe ik altijd heel onbewust. 

Met hoeveel mensen heb je deze week geslapen? 
Telt een knuffel ook mee? 

Wat is de grootte van je bed? 
140 bij 200

Wat is het liedje van de week? 

Vind je het oké als jongens roze dragen? 
Ja, waarom niet? 

Kijk je nog wel eens tekenfilms? 
Niet heel vaak, maar frozen kijk ik nog wel regelmatig haha 

Wat is je minst favoriete film? 
Die heb ik (nog) niet denk ik. Ik heb niet echt films gehad waarvan ik dacht, nou nee. 

Waar zou je een verborgen schat begraven? 
Als ik dat zeg, is het niet verborgen meer....

Wat drink je bij het avondeten? 
Water! 

Waar dip je een kipnugget in? 
Uhm, frietsaus denk ik. 

Wat is je favoriete eten? 
PIZZAAA! 

Welke films kun je over en over kijken, en hem nog steeds leuk vinden? 
Frozen! 

Wie is de laatste persoon die je gezoend hebt, of jou gekust heeft? 
Uhm... forever alone here, haha. 

Heb je bij de scouting gezeten? 
Nee. 

Zou je ooit naakt willen poseren voor een blad? 
Nee, beter niet. 

Wanneer was de laatste keer dat je een brief schreef op papier? 
Gisteren nog! In het engels, het was een brief aan ons sponsorkindje in Kenia.

Kan je de olie van auto's verversen? 
uhm,.... what? :)

Ooit een snelheidsboete gehad? 
Nope.

Ooit zonder benzine gestaan? 
Ja met de fiets....

favoriete broodbeleg? 
Speculoos crunch!

Het lekkerste om als ontbijt te eten? 
Banaan, appel en een peer in de blender met yoghurt! Echt zo lekker! En een kop koffie mag ook niet ontbreken natuurlijk!

Wat is je normale bedtijd? 
Laten we zeggen dat ik om 21:00 in bed lig, maar ongeveer rond 22:00 echt ga slapen. Meestal leer ik nog wat of schrijf ik nog een artikeltje.

Ben je lui? 
Okey, stiekem wel een beetje.

Als wie ging je verkleed toen je een kind was? 
Sneeuwwitje!

Welk chinees sterrenbeeld ben jij? 
Draak! Haha, dit moest ik eerlijkgezegd wel eventjes googlen.

Hoeveel talen spreek je? 
Nederlands, engels, duits en frans.
Dat is ongeveer 4 in totaal.

Ben je geabonneerd op een tijdschrift? 
Nope.

Lego of barbie? 
Barbie!

Ben je koppig? 
Ja, soms wel!

Kijk je wel eens soaps? 
Nee eigenlijk nooit! Series kijk ik wel heel veel :)

Heb je hoogtevrees? 
Denk het niet.

Zing je in de auto? 
JAAA, echt altijd haha.

Zing je onder de douche? 
JA!

Dans je in de auto? 
Kweet niet of je het dansen mag noemen, maar ik denk het wel haha.

Ooit een wapen gebruikt? 
Nee, hoewel ik keukenmixers erg eng vind.

Laatste keer dat je een portretfoto hebt laten nemen:
Vorig jaar november! Op school voor op je 'te laat pasje'.

Vind je musicals cheesy? 
Nee, eigenlijk alleen maar heel erg leuk!

Vind je kerst stressvol? 
Ja beetje wel. Ik ben z'n persoon die een paar dagen van te voren nog bedenkt dat ze nog een kerstjurkje moet hebben. En tja, dat bedenkt dan iedereen, en de verzending duurt dan ineens 23456975 dagen.......

Tis altijd wel gezellig hoor :)

Heb je ooit pierogi gegeten? 
Uh wat zeg je?

Favoriete fruitsmaak in een taart? 
Vanille!

Wat voor werk wilde je doen toen je kind was? 
Uhm, als ik dit zeg, ga je me niet uitlachen toch?
m'n ouders hebben me heel lang wijsgemaakt dat pindadopper een echt beroep was. en ja, dat wilde ik dan ook heel graag worden. Zovan, wat was er mis met mij......

Geloof je in geesten? 
Ik denk wel dat ze er zijn, maar ik vind het eigenlijk een beetje scary om er over na te denken.

Ooit een deja-vu gevoel gehad? 
Ja, best wel vaak ook nog! Ik vind dat altijd een beetje vaag....

Neem je je vitamines dagelijks? 
Ja denk het wel!

Draag je slippers? 
In zwembaden enzo wel, maar ik draag in de zomer liever sandaaltjes. Ik vind slippers nooit zo charmant haha.

Draag je een badjas? 
Ik heb er wel een, maar die draag ik echt heel zelden.

Wat draag je als je gaat slapen? 
Een pyjama,.. haha hey!

Je eerste concert? 
Die komt nog!

Nike of adidas? 
Nike!

pinda's of zonnebloempitten? 
Ik houd eigenlijk niet van beide. Maar als ik moet kiezen kies ik voor pinda's.

Ooit danslessen gevolgd? 
Met acro dansen we heel erg vaak. Maar écht dansles, nee.

Is er een beroep waarin je je zelf wel ziet werken? 
Pfoee, dit vind ik lastig. Ik weet nog niet zo goed wat ik wil later. Iets met rechten of in de muziek lijkt me wel wat.

Kun je je tong krullen? 
Jaa.

Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? 
Niet dat ik weet....

Heb je ooit gehuild omdat je zo blij was? 
Jaa!

Heb je cd-albums? 
Alleen in the lonely hour van Sam Smith :)

Brand je regelmatig wierook? 
Nooit.

Ooit verliefd geweest? 
Jaa, tuurlijk :)

Van wie zou je graag naar een concert willen? 
Sam Smith of Vance Joy!

Hete of koude thee? 
Telt lauw ook?

Thee of koffie? 
Koffie!

Kun je goed zwemmen? 
Diploma A en B heb ik gehaald, dus ik kan wel redelijk zwemmen haha.

Ben je geduldig? 
Ligt echt aan het moment. Ik kan heel geduldig zijn, maar ook helemaal niet.

DJ of een band op je bruiloft? 
Band!

Ooit een wedstrijd gewonnen? 
jaa! Met m'n acroteam hebben we wel eens een wedstrijd gewonnen.

Heb je ooit cosmetische ingrepen gehad? 
Behalve dat m'n elleboog een keer doordemidden is geweest, nee.

Zwarte of groene olijven? 
Groene!

Kun je breien of haken? 
Breien kan ik wel. Haken heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.

Beste plaats voor een haard? 
Gezellig in de woonkamer.

Wil je trouwen? 
Ooit wel :)

Mocht je getrouwd zijn, voor hoelang? 
Forever!

Wie was je verborgen liefde op de middelbare school? 
Haha, ik zit nog steeds op de middelbare school ;)

Drijf je altijd je zin door? 
Ja

Heb je kinderen? 
Nope,

Wil je kinderen? 
Pfoee, wat een vraag haha. Het lijkt me echt een hele grote verantwoordelijkheid om kinderen te hebben, toch vind ik het nog niet het moment om erover na te denken :)

Wat is je favoriete kleur? 
Grijs, okey dat is niet echt een kleur. Dan zou ik kiezen voor turquoise.

Mis je iemand op dit moment? 
Skittle...

Wat staat er op je bucketlist? 
Op vakantie gaan met mijn lieve vriendinnetje Erin. En dat gaat bijna gebeuren, soo exited!

Dan waren dat alle 100 vragen! Bedankt voor het lezen, en tot snel!

Liefs,
hester



























Geen opmerkingen: