vrijdag 26 juni 2015

Essence mini lipgloss set


Een tijdje geleden was ik in een kruidvat met een 3e schap. Dit schattige lipgloss setje van essence spotte ik. Hoewel ik niet heel erg fan ben van lipgloss, vond ik dit er gewoon té leuk uit zien. Oops. 



Okey, zeg nou zelf, dit lipgloss setje in 'paris style' is echt heel erg leuk. 

Wat essence zelf zegt over dit product: 
'''3 stylische glamzende lipglosses die extra klein zijn, en dus handig voor onderweg'' 

Klinkt opzich niet verkeerd. Kleine lipglosses die een glansje geven, en makkelijk mee te nemen zijn. Maarja, ik vrees dat dit lekkere plak glossjes zijn.....

De binnenkant van het doosje is net zo schattig als de buitenkant. Met natuurlijk de Eiffeltoren. Het doosje bevat 3 mini-glosjes. Allemaal bevatten ze 2ml. Alledrie bevatten ze glittertjes, en glanzen ze heel erg. 

Ze zijn wel echt heel schattig. Helemaal links is eigenlijk een soort 'glittertopcoat' die je ook op je nagels smeert. Hij is doorzichtig met enorm veel glittertjes erin. De andere 2 bevatten een kleurtje. De middelste lijkt vrij matt, hoewel deze ook veel glans geeft. 

Ja.... Dit had ik eigenlijk wel verwacht. Vrij weinig pigmentatie en alleen maar glans. Ook plakken ze heel erg. Jammer! De lipswatches zijn het niet waard om te laten zien. Je ziet eigenlijk niks. Het is een beetje een lipbalm, maar dan zonder verzorgende werking. 

Dit is wel weer het bewijs dat we te snel op uiterlijk afgaan, haha. Dit product zal ik er waarschijnlijk nooit meer bijpakken om te gebruiken. Het is meer een mooi hebbedingetje dat er leuk uitziet in je make-up stash. 

Dit setje is verkrijgbaar bij kruidvat filialen met een 3e essence schap voor €2,99. 

Gebruik jij nog wel eens lipgloss? 

Bedankt voor het lezen! 

Liefss, 
Hester 

Geen opmerkingen: