donderdag 25 juni 2015

UPDATE TIME! Vakantie, artikelen en video's?

Eindelijk na 2 weken laat ik weer wat van me horen. Echt sorry meiden, maar dat is nu echt  voorbij. Ik heb vakantie, en dus genoeg tijd om te  bloggen! Lees snel verder voor de dingen die ik van plan ben komend zomer :) 


Een tijdje geleden schreef ik een artikel met de titel: ''waarom ik zo afwezig ben''. Hierin vertelde ik dat ik echt diehard moest leren om naar havo 4 te mogen. En... het is gelukt! Ik ben over, ik ben echt best wel een beetje trots op mezelf :) 

Maar oke, nu ik dus genoeg tijd heb om te bloggen, ben ik dat dus ook van plan te gaan doen! Vandaag is dus het eerste artikel weer sinds 2 weken. Vanaf nu mag je om de dag een artikel verwachten op mijn blog! Yay!

En ik ben misschien van plan om komend zomer te beginnen met youtube. Ik krijg er steeds vaker vragen na, en het lijkt me best wel leuk!

Zouden jullie het leuk vinden als ik video's ging maken? 
Let me know! 

Dan was dit echt even een hele korte update, ik hoop dat ik alles verteld heb nu. Als je nog vragen hebt mag je die altijd stellen in de comments! 

Als je nog naar school moet, heel veel succes, je kunt het zeker! 
Mocht je al vakantie hebben, hele goede vakantie :) 

Liefs, 
hester 


Geen opmerkingen: