woensdag 10 juni 2015

Favorieten mei 2015

Hoewel de maand juni alweer 10 dagen bezig is, leek het me toch nog leuk om mijn favorieten van mei te bespreken. Deze keer ook 2 lifestyle favorieten! Kijk je mee? 



Laten we beginnen met een boek! 'hoe starbucks mijn redding werd' alleen de titel al is interessant. Het is een goed geschreven boek. Ik kan nu niet zeggen dat het altijd zo boeiend is om te lezen, maar je neemt een kijkje achter de schermen bij een starbucks filiaal in New York. Mocht je vaak bij de starbucks komen, of het gewoon leuk vinden, zou ik dit boek echt even bekijken! 

De essence cinderella collectie kwam in mei in de winkels. Ik kocht de highlighter en reviewde deze. (klik hier) Sinds ik deze in mijn bezit heb gebruik ik hem bijna dagelijks. Een mooie natuurlijke glans op je gezicht mag natuurlijk niet ontbreken met dit mooie weer! :) 

Dit essence pincet uit het derde schap kocht in in de meivakantie. Ik gebruikte er altijd eentje van de action, maar nu merk ik pas hoe slecht die was. Deze is stukken fijner! Én deze print is ook nog eens veel leuker! 

Ongeveer 2 weekjes ging ik met school naar luik/aken. Normaal heb ik al mijn pasjes los door mijn tas slingeren, niet echt heel handig. Ik wilde en soortvan portemonnee kopen. Deze van de hema zag er wel leuk uit, en hij werkt echt super voor mij. Meteen overzicht en lekker compact! Echt een favoriet. 

Zoals ik net al zei ging ik met school naar luik/aken. Lange busreis en weinig slaap, je kent het wel. Een droogshampoo was wel echt een must om mee te nemen. Omdat ik geen superdure wilde kopen besloot ik deze van Kruidvat te testen, en warempel hij werkt ook nog eens super! Wel een beetje witte waas, maar dat kun je voorkomen  door niet te veel te gebruiken. 

De nivea deo kocht ik in een actie bij kruidvat. Nog nooit eerder had ik een nivea deo geprobeerd, het bevalt me heel erg goed! Hij werkt echt super! Hij zit nu echt standaard in mijn tas. 
Wel moet ik eerlijk zeggen dat deo's in het begin bij mij altijd goed werken, en na een tijdje wat minder worden. 
Ik laat het jullie weten!  



Deze parfum is nieuw bij de kruidvat! Toen ik hoorde dat het een dupe van la vie est belle van lancome was, moest ik hem proberen. En ja, hij is geweldig! Voor eerst heb ik de kleine verpakking gekocht, maar het duurt niet lang meer voordat ik de grote versie van 30ml koop haha. 


Dan waren dit alweer mijn favorieten van mei! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Mochten jullie het nog leuk vinden om foto's van mijn trip naar luik/aken te zien. Laat het dan even weten :) 

Wat is echt een jouw mei favoriet? 

Liefs, 
hester

Geen opmerkingen: