dinsdag 27 januari 2015

Review Amie all clear instant action spot clearing gel

Iedereen heeft wel eens last van onzuiverheden. Hier een plekje en daar een puistje. De webshop Teenzskinstore.nl heeft producten die gericht zijn op jongere meiden en ze hebben natuurlijke producten. Ik mocht van deze webshop een review schrijven over deze spot gel. 
Kijk je mee? 


Zoals ik al zei richt deze webshop zich op cosmetica en huidverzorging voor de jongere huid. Ze verkopen zowel verzorginsproducten als make-up, dus het is zeker even een kijkje waard!


Persoonlijk heb ik best wel veel last van puistjes en rode plekjes. Ik vind het zelf erg vervelend! Ik heb al heel veel producten geprobeerd, en meestal is het zo dat ze een tijdje werken en daarna niet meer. Ik was heel erg benieuwd naar dit product. 

Dit staat er op de verpakking van de gel. Hieronder heb ik het vertaald naar het nederlands voor hoever dat mij gelukt is :)
-Deze gel bevat geen parabenen, sulfaten, minerale oliën of dierlijke elementen. 
-Te gebruiken voor de gevoelige huid. 
-Mensen die vegetariër of veganist zijn kunnen dit product ook gebruiken, omdat er geen dierlijke elementen inzitten. 
-Dit product is dermatologisch getest. 
- Dit product bevat salicylzuur.

Gebruik: Dagelijks een dun laagje op de 'probleemzone' smeren. En je kunt beter contact met de ogen vermijden. 
In dit product zit ook nog eucalyptus en pepermunt olie, deze helpen puistjes voorkomen en houd je huid zuiver en gezond. 
Dit product bestaat voor 96,5% uit natuurlijke ingrediënten. 

Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat ik nooit heel erg streng naar ingrediënten van producten kijk. Ik heb er ook niet heel erg veel verstand van. Toch denk ik wel dat natuurlijke producten beter zijn voor je huid dan allemaal chemische stoffen. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn huid hierop reageert! 

Dit zijn alle ingrediënten die in deze gel zitten. 

De gel zit in een tube. Ik vind het ontwerp van dit product ook wel heel erg leuk. Mag ik dat even gezegd hebben? Je kunt duidelijk zien dat hier aandacht aan besteed is. Vrolijke kleurtjes en toch vrij strak. I like it! Op de tube staat ook nog wat informatie. Dit komt eigenlijk allemaal overeen wat er ook op het doosje staat. 
1 tube bevat 15 ml, is 6 maanden houdbaar en kost €7,95. 

En dan de gel zelf. De gel is doorzichtig en vrij vloeibaar. Toen ik de tube opende kwam meteen de geur van pepermunt en eucalyptus mij tegemoet. Dit is wel meteen een bewijs dat het er wel inzit. De geur is niet extreem sterk aanwezig, maar je ruikt het zeker wel. 
Ik heb geen before and after foto's, omdat ik het gewoon niet fris vind om foto's te maken van mijn puistjes en etc. Ik hoop dat jullie dit wel begrijpen ;)

Ik heb het product nu iets langer dan een week gebruikt. En ik zal eerlijk toegeven, mijn huid ziet er beter uit. De puistjes zijn wel wat minder geworden. Wat ik vooral merk is dat de puistjes een stuk sneller wegtrekken. Waar ze eerder wel 4 dagen konden blijven zitten, zie ik met dit product meteen verschil na 1 dag! 

Ik vind het dus een erg fijn product. Hij is makkelijk in gebruik en het werkt gewoon! 

Mocht je meer willen weten over de Amie skincare producten kun je even hier klikken. De prijzen zijn misschien wel iets hoger dan dat ik meestal uitgeef aan gezichtsproducten, maar ik merk dan ook wel verschil. 


Ik wil teenzskinstore heel erg bedanken dat ik dit fijne product heb mogen reviewen voor jullie. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad! Het linkje naar de webshop zal ik hieronder nog even vermelden. 

Bedankt voor het lezen!
liefs, 
hester 







Geen opmerkingen: