donderdag 4 september 2014

Review; Banggood make-up kwasten

Heyhey! 
Alweer de 3e review van deze review week. Een paar weken geleden bestelde ik 3 make-up kwasten bij de site Banggood.com. De producten moeten helemaal uit china komen dus dat duurt een paar weken. En afgelopen week kreeg ik ze binnen. Het leek me leuk om ze te reviewen, dus kijk mee!


De kwasten kwamen in een soort envelop aan, en ze waren in bubbeltjes plastic gewikkeld. Extra goed beschermt dus. Ik was iets te enthousiast met uitpakken, dus ik heb hier geen foto van gemaakt. ;)

Anyway, dit zijn dus de 3 kwasten die ik had besteld. Het zijn 3 gezichtskwasten. Dus voor concealer, foundation etc. 
Je kon kiezen uit 5 kwasten. Ik had er 3 besteld, je weet toch niet of ze wel echt fijn zijn en een beetje kwaliteit hebben. Dus ik had niet teveel risico genomen. 

Toen ik deze kwasten zag deden ze me heel erg denken aan de kwasten van real techniques. Maar deze zijn dan een stuk goedkoper. Ik vind ze er echt heel erg goed uitzien. Ze voelen heel erg zacht aan. 
Het gouden deel is een soort metaal iets, en het zwarte is soortvan rubber. Aan de onderkant zijn ze plat, dus je kunt ze heel makkelijk rechtop zetten. 

Ik heb heel weinig ervaring met make-up kwasten, dus ik vertel waarvoor ik ze gebruik. Misschien is de kwast voor iets heel anders bedoelt, laat het dan even weten :)

Als eerste deze, dit is een schuin afgesneden kwast. Deze vond ik heel erg fijn om poeder producten aan te brengen. Dus blush en gewoon poeder. 

Second! Dit is een beetje een ronde kwast. Deze heb ik eigenlijk nog niet zoveel gebruikt. Een paar keer voor bb cream, wat ik eigenlijk best wel fijn vond! Concealer zou ook eventueel kunnen. 

En de derde is deze. Deze haartjes zijn wat langwerpiger. Deze gebruik ik voor mijn concealer. Door de langwerpige vorm kun je bij alle 'hoekjes' van je gezicht komen. Zoals naast je neusvleugels en onder je ogen. 

Ik ben erg blij met deze kwasten! Ik vind ze erg fijn werken. Nou zijn jullie vast benieuwd naar de prijs? 
Als je 1 kwast besteld kost hij: €2,32! 
Als je 3 kwasten besteld betaal je per kwast: €2,12. Dan krijg je een soort 'groepskorting'. ;p
Ik had er 3 besteld dus in totaal was ik: €6,36 kwijt. Wat ik echt heel erg vind meevallen voor de kwaliteit die je krijgt. 
Als je hier klikt, ga je naar de pagina waar je deze kwasten kunt bestellen. Ik heb de nummers: 01, 02 en 05. 

Hopelijk vonden jullie deze review een beetje nuttig. 
Wat vind jij fijne kwasten om te gebruiken? 
En dan zeg ik bedankt voor het lezen! 
Have a nice dat! 
liefs, 
hester 





Geen opmerkingen: