woensdag 3 september 2014

Review: essence silky touch blush, 20 babydoll

Hey! 
Hoewel ik dan een beautyblogger ben had ik tot kort maar 1 blush in mijn lade liggen. Deze van essence vond ik er mooi uitzien en besloot hem te kopen. Vandaag review ik hem voor jullie. 
Kijk je mee? 


De blushes van essence zitten in een doorzichtige plastic verpakking met zilveren letters op de voorkant. De doorzichtige verpakking vind ik er praktisch je kunt meteen zien met welke blush je te maken hebt. De blush bevat 5gram. Wat niet heel veel klinkt, maar je kunt er toch heel erg lang mee. 

De kleur is dus 20 babydoll. Verder staat er op de verpakking dat je er een frisse wakkere look van zou moeten krijgen. Ben benieuwd!

Babydoll is een oudrozige kleur. Persoonlijk denk ik dat dit een heel natuurlijk effect geeft. 

Op mijn hand is de blush net wat roziger. Hij is heel erg goed gepigmenteerd. Ook zit er een soort glittertje door de blush heen. 


Bij de eerste foto draag ik alleen concealer en een beetje poeder. Op de 2 foto draag ik de blush erbij. Je ziet niet heel veel verschil, maar je ziet wel dat het net iets natuurlijker is. 


Ik ben erg blij met deze blush. Hij geeft een heel mooi natuurlijk effect. Ook is hij helemaal niet duur, €2,79 bij de kruidvat/trekpleister. 

Bedankt voor het lezen, vinden jullie de review week leuk? 
liefss, 
hester








Geen opmerkingen: