woensdag 15 juli 2015

Miss sporty duo van de action


Toen ik afgelopen week door de action liep langs de 'beauty' schappen, spotte ik een duo setje van miss sporty. Ik vond het best wel interessant, dus besloot ik er een mee te nemen. 


Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel van verwachtte in eerste instantie. Maar hey, miss sporty is best een goed merk. Misschien kwam het door het idee dat het in goedkoop plastic zat en bij de action weg kwam. 

Er waren verschillende setjes. Met nagellak, lipbalm, oogschaduw, en poeders. De poeders waren allemaal in een donkere kleur, dus ik koos deze. Een lipbalm en een mono oogschaduw. 

De oogschaduw heft de naam purple pleasure. De kleur ziet er echt prachtig uit! Ik heb groene ogen, dus dat zou goed moeten matchen met paars. 

Hier moest ik wel even een fotootje van schieten. Dit prachtige bloemenprintje in de oogschaduw. De paarse kleur bevat minuscule glittertjes die een mooi glansje geven. 

Over de lipbalm was ik best wel verbaasd! Ik verwachtte iets wat leek op babylips. Daarentegen is het een soort lipstick. Ik vond hem er zo best wel heavy rood uitzien. Toen ik hem probeerde bleek het alleen een rood glansje achter te laten, met een verzorgende werking. 

En even serieus, deze lipbalm ruikt lekker! Echt heerlijk naar aardbeitjes. 

Hier de swatches. De oogschaduw geeft echt prachtig pigment af. Ik ben heel erg blij met dit kleurtje. Ook geeft hij een mooi glansje af. Deze kleur springt van je ogen als je hem draagt. 

De lipbalm is echt een lipbalm, weinig pigment, maar wel een verzorgende functie! 

I like it! 

Ik was verbaasd! Dit had ik echt niet verwacht. Beide producten zijn goed en leuk om in je bezit te hebben. De lipbalm heb ik in m'n tas gegooid, dus die gaat overal mee naar toe. 

De setjes zijn verkrijgbaar bij de action voor €1,29! Geen geld voor 2 mooie producten. Ik zou zeker even een kijkje nemen! 

Heb jij goede ervaring met miss sporty? 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: