maandag 13 juli 2015

OOTD: Betsy Soft pink

Alweer een outfit post? Jaa, alweer! Toen ik vorige week met Erin foto's ging maken, hebben we er meteen voor 2 artikelen geshoot. :)
Kijk je mee? 


Ik heb geprobeerd om de outfit rustig te houden, en mijn Pauls boutique tas als middelpunt te houden. Na mijn idee is dat best goed gelukt :) 

De details van de outfit. Mijn nieuwe converse chuck taylor white en mijn Paul's boutique betsy-soft pink tas. Ik ben echt in love gewoon <3

Even alles op een rijtje: 
Jurkje- H&M 
Shoes- Converse 
Horloge- Loavies
Tas- Pauls boutique- betsy soft pink
Pauls boutique tassen zijn verkrijgbaar bij Zalando en V&D filialen. 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer een outfit te zien! 

Wat is jou favoriete item uit deze outfit? 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: