zaterdag 11 juli 2015

My first MAC lipstick // please me

Toen ik er met school heel belabberd voorstond, heb ik iets aan mezelf beloofd. Als ik over ga naar havo 4 mag ik een mac lipstick kopen. En ja hoor, het is gelukt, en afgelopen week bestelde ik mijn allereerste mac lipstick! Kijk je mee? 


Een mac lipstick uitzoeken is nog niet zo makkelijk. Zo veel verschillende soorten en kleuren. Ik besloot voor een matte lipstick te gaan. 
De verpakking is echt zo mooi! Ik bewaar niet snel verpakkingen van producten, maar dit is wel echt iets wat je bewaard. 

Voordat ik een lipstick ging bestellen, wilde ik goed research doen. Welke kleur?, welke finish? 
Ook ben ik rond gaan vragen aan bloggers die al meerdere lipsticks van mac hebben. Veel van hen zeiden: Please me is een prachtige kleur voor een eerste mac lipstick. 
Het advies heb ik dus ook goed opgevolgd ;)

Please me is een neutraal kleurtje. Wel neigt hij naar de roze kant. De huls van de lipstick is zwart met hele subtiele glittertjes.
Ik moet eerlijk zijn dat ik het heerlijk vond om foto's te maken van deze prachtige ongebruikte lipstick. 

De lipstick voelt ook heel chique aan. Hij voelt heel stevig, en ik vond hem best wel zwaar! Vergeleken met essence lipsticks zie je niet alleen verschil in prijs, maar ook echt in uiterlijk en verpakking. 

Dan het belangrijkste natuurlijk, de swatch. De lipstick is zo creamy en brengt heel makkelijk aan. Fijn! De pigmentatie is ook echt geweldig! Je kunt wel heel duidelijk zien dat de lipstick matt is. Ik hoop dat je niet heel duidelijk velletjes en randjes gaat zien. 

Op de lippen vind ik de lipstick alleen maar mooier! De roze kant van de lipstick vind ik juist heel erg mooi! Ik heb een favoriete lipstick! 


Conclusie is dus dat please me een prachtige lipstick is. Het is een hele mooie optie als everyday lipstick. Hij is wel iets roziger. Je moet het mooi vinden, en het elke dag willen dragen. 

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik totaal geen spijt heb dat ik deze lipstick gekocht heb. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! 

Mac lipsticks zijn de koop bij douglas voor €19. 

Welke mac lipstick zou jij nog heel graag willen hebben? 

Bedankt voor het lezen! 

Liefs, 
hester




Geen opmerkingen: