vrijdag 17 juli 2015

Catrice liquid liner- Waterproof

Nog steeds ben ik op zoek naar een fijne, budget eyeliner. Ik heb een hele tijd die van essence gebruikt. Een vriendin van mij gebruikte deze van catrice al heel lang. Haar eyeliner zit echt altijd perfect! Ik besloot hem te kopen, en te testen. 



De eyeliner heeft een chique uitstraling. Hij is vrij lang. Ik heb gekozen voor de waterproof, omdat het toch zomer word. En als ik eventueel wil gaan zwemmen, is een waterproof eyeliner wel een must have. 


Deze eyeliner heeft de naam: don't leave me! Dan zou het dus wel een hele goede eyeliner moeten zijn, haha. 

Even een kijkje nemen naar het kwastje. Dit vind ik persoonlijk een van de belangrijkste dingen van een eyeliner. Dit is tenslotte waar je je liner mee moet zetten.
Dit ziet er goed uit! Hij is heel dun aan de bovenkant, waar je dus een mooi dun lijntje, en zelfs een wing mee kan zetten. 

Even een armswatch. Je moet even leren omgaan met deze eyeliner, maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt, is het echt een hele subtiele fijne eyeliner! 

Ik heb een poging gedaan tot een wing haha. Ik was best wel tevreden eigenlijk! 
Hij blijft ook superlang zitten. 
Het waterproof effect werkt niet helemaal. Je krijgt er geen panda-ogen van, maar hij brokkelt af ik kleine stukjes. Als je dus gaat zwemmen met deze eyeliner, kun je het beter gewoon niet opdoen. Het is er zo af, dat is misschien het enigste min puntje. 

Ik ben tevreden! Je moet even leren omgaan met het kwastje zoals ik al eerder zei, maar dan is hij echt geweldig. Persoonlijk vind ik hem redelijk budgetproof. Hij kost namelijk €3,80 en is verkrijgbaar bij de kruidvat. Ik zou zeker even een kijkje nemen, als je nog een eyeliner zoekt :) 

Wat is jou favoriete eyeliner? 

Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: