woensdag 13 mei 2015

Review: webshop Happy Armcandy

De webshop Happy Armcandy verkoopt zoals de naam al zegt hele leuke armbandjes. Ik deed een samenwerking met deze leuke webshop, In dit artikel review ik de webshop en een aantal armbandjes die ik toegestuurd kreeg, 
kijk je mee? 


Laten we bij het begin beginnen: de webshop. Karin Beekhuizen is de eigenaresse van de webshop Happy Armcandy. 
Als je naar de website gaat komt er meteen een roze scherm naar je toe! De website is makkelijk te begrijpen en ziet er supervrolijk uit. Ook kun je makkelijk selecteren op je smaak qua armbanden. 

Dan de verzending. Toen ik met Karin wat mailcontact gehad hadden, kreeg ik het pakketje naar 1 à 2 dagen al binnen, heel erg snel dus! De envelop waarin de armbandjes verpakt zaten was leuk versierd met washitape. 

De verzendkosten bedragen €2,50 als je je bestelling op haalt in de winkel is dat gratis. 
De armbandjes waren verpakt in een schattig gebloemd folie. Verder zat er nog een kaartje met de tekst 'hello' bij en een visitekaartje van Happy Armcandy. 

Laten we door gaan naar de inhoud van het roze gebloemde folietje. Zoals ik net al zei zat er een visitekaartje in. Ik ontving 3 armbandjes, 2 strikjes, 2 losse sterretjes en een soort sleutelhanger met een heel schattig zilveren hartje eraan. Ik weet niet of dit er bij elke bestelling bij zit, maar het zijn wel schattig als decoratie. 

Deze roze armbandjes zijn gewoon echt perfect voor komend zomer! Ze zijn supercute, en makkelijk te combineren in een outfit. Het onderste armbandje is een soort dierenvachtje. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik vind het er erg leuk uitzien! Er hangt nog een bedeltje aan waar laugh op staat, leuk detail. 

De kralen zitten om een soort elastiek heen, waardoor hij makkelijk om pols heen past. Het armbandje met het dierenprintje moet je dicht maken met een soort ijzeren sluitinkje. Dit lukte mij zelf niet, dus hier moest ik mijn zusje even voor vragen. 

Eigenlijk kan ik nu de conclusie al wel trekken dat ik de website Happy Armcandy echt wel aan te raden vind. Snelle levering, lage prijzen, heel veel keuze (!) en gewoon leuke armbanden. 

De armbanden kosten allemaal 1 à 2 euro per stuk! Persoonlijk vind ik dit echt geen geld voor wat je krijgt. Ook word de collectie op happyarmcandy.nl continu aangevuld met de nieuwe trends! Er is dus altijd wel iets wat jij leuk vind! 

Mocht je nu benieuwd zijn geworden naar de armbanden van Happy Armcandy, klik dan op deze link:  happyarmcandy.nl
Zo ga je in een keer naar de website! 
Vergeet trouwens Happy Armcandy ook niet te volgen op instagram:klik hier

Dan wil ik Karin bedanken voor deze toffe samenwerking! 

Bedankt voor het lezen! 

Liefs, 
hester








Geen opmerkingen: