zondag 3 mei 2015

Mini shoplog!

Shoppen doe ik misschien iets te vaak. Maar hey, het is wel heel erg leuk toch? 
Afgelopen week ben in weer even de stad in geweest, en heb ik een aantal dingen gekocht, kijk je mee? 


Ik liep even de wibra in, omdat die soms nog wel eens leuke dingen hebben. Ik stuitte op deze schattige washi tapejes. 

De drie geruite tapejes waren verpakt in 1 setje. Deze kostte €1,00 euro. Helemaal niet veel dus. De andere 4 bleek plakband te zijn, maar anyway deze zijn toch ook wel heel cute. Deze waren 0,50 ct.

 Bij de H&M hebben ze best wel vaak sieraden voor een euro die je zo mee kunt nemen. Ik kwam deze schattige ringen tegen, en zeg nou zelf, deze kon ik niet laten liggen. 

Het setje bevatte ongeveer 10 ringen. Allemaal dezelfde vorm en zelfde maat. Je kunt ze op veel verschillende manieren dragen. Dit vond ik zelf wel heel erg schattig. 
Deze ringen kostten €1. 

Bij een aantal bloggers was ik de nieuwe liplijn van hema al tegengekomen. Ik was heel benieuwd en wilde er ook een halen voor een review.( Klik hier voor de review
Deze kostte €3,50. 

Als laatste ging ik nog even naar de kruidvat. Bij het mua schap bleef ik even staan, alle paletten waren met 50% korting! En niet alleen de paletten ook de eyeliners en de gezichtsproducten. Ik weet niet of dit een actie was, of dat mua weggaat. (!!) Noujah, als dat het geval is moet ik echt nog even inslaan.

Anyway, ik nam het winter palette mee met allemaal matte kleuren. Hier komt nog een review van, so stay tuned :) 

Als laatste kocht ik het essence all about romance palette. Ik had nog een kruidvat pasje van m'n verjaardag en ik vond dit palet er wel interessant uitzien.  


Dit waren al mijn geshopte spulletjes. Niet enorm veel, maar toch genoeg voor een shoplog vond ik.

Wat is jou laatste aankoop?

Liefs, 
hester

Geen opmerkingen: