vrijdag 28 november 2014

Music favorites! #5

Hey, 
Het is alweer een paar maanden geleden dat ik de vorige music favorites heb gedaan! Het leek me leuk om dit weer een keertje te doen. 
Dus bij deze, laat ik jullie mijn favoriete muziek van dit moment zien, 
luister je mee?



Teske- Rewritten. 
Iedereen kent Teske de Schepper natuurlijk wel! Wat blijft zij een inspirerend mens! Wauw, een week geleden ongeveer bracht ze haar eerste eigen single uit. En wat is hij prachtig! Zo lief, deze heb ik echt al super veel geluisterd! 
En hij staat ook al in spotify :)

Calvin harris ft John Newman- Blame 


Sam Smith- Not the only one 

Wauwwauwauw, dit is zo'n prachtig nummer! Het hele album van Sam Smith luister ik echt non stop! Echt een aanrader! 


Taylor Swift- shake it off 


Meghan Trainor- all about that bass 

Vooral de tekst van dit liedje spreekt me echt heel erg aan. En ja ik word gewoon blij van dit liedje! 

Ed Sheeran- Thinking out loud 


Chef's special- in your arms

Prachtig nummer! 


Meghan Trainor- lips are movin 

Wat is zij een geweldige artiest!


Mijn lijst met favorieten van dit moment is echt nog veel langer, maar dan word dit artikel echt mega! Dus ik ga proberen dit iets vaker te doen, omdat muziek wel echt mijn ding is. 

Wat is jou non stop favorite hit? 
Liefs, 
hester 

Geen opmerkingen: