zaterdag 29 november 2014

Review: essence come to town lipstick 02 wrapped in pink

Voor deze kerst heeft essence een prachtige limited edition uitgebracht. Deze LE bevat onder andere 2 lipsticks. Vandaag review ik nummer 02 wrapped in pink voor jullie!
Kijk je mee? 


De collectie bevat 2 lipstick kleuren. Een roze, en een paarse kleur. Omdat ik in mijn stash al veel roze lipkleuren heb besloot ik de paarse mee te nemen. De huls is echt heel er mooi. Het zilveren detail geeft het net een leuke touch. 

Hier zie je al dat de kleur echt heel erg donkerpaars is. I like it! Ik was heel nieuwsgierig naar het pigment en de kleur op je lippen. Dus snel door naar de swatch! 

Wauw, wat is deze kleur mooi! Het is een hele mooie donkerpaarse tint met een soortvan roze ondertoon. Hij is wel iets lichter dan in de verpakking, maar de pigmentatie ziet er al goed uit. 

Op mijn lippen vind ik de kleur nog mooier! Het is echt een typische herfst kleur. Je moet er van houden, maar persoonlijk vind ik het heel erg mooi. 

Ik weet welke lipstick ik ga dragen met de kerst! Wrapped in pink! Hij is echt heel erg mooi. En je hoeft hem natuurlijk ook niet alleen met de kerst te dragen :) 
Hij blijft niet heel erg lang zitten, en na een maaltijd moet je hem zeker even bijwerken, maar voor de prijs is dit echt een super lipstick. 

Wil jij nu ook een van deze prachtige lipsticks bemachtigen? Dan moet de er snel bij zijn. Deze limited edition gaat erg hard, dus vlieg naar de kruidvat en neem vooral even een kijkje. Voor €2,40 is deze lipstick van jou. 
Heb jij al wat kunnen scoren van de kerst collectie? 
Bedankt voor het lezen! 
Liefs, 
hester 




Geen opmerkingen: