vrijdag 12 september 2014

Random foto's #12 brownie pudding en appeltaart thee

Hey! 
Het is vrijdag dus tijd voor een random foto's! Deze foto's zijn nog van de afgelopen maand, als je mijn veranderingen artikel hebt gelezen weet je misschien dat er nu elke vrijdag een random foto's online komt. 
Kijk je mee? 

Oh my! new love! Dit was gewoon serieus brownie pudding met stukjes chocola! 

Bij de blokker kocht ik dit super schattige glas. 

Bij de site banggood.com kocht ik dit horloge. Ik ben er echt heel erg blij mee.

Met een paar vrienden ging ik op een vrije dag lekker eventjes naar de mac donalds. En ja... ik voelde me eventjes weer jong. 


Dit is voor mij dé herfst thee van 2014 

Kruidcake time!

Curlsss

Deze smoothie was zoo lekker! 

Dan waren dit alweer alle foto's van deze week! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot de volgende keer! 
liefs, 
hester









Geen opmerkingen: