woensdag 17 september 2014

H&M wishlist #2

Hey, 
Een hele tijd geleden maakte ik een wishlist van de H&M. Het leek me heel erg leuk om er weer een te doen. Kijk je mee? 


De kledingstukken op de foto hierboven heb ik gewoon random uitgekozen. Nu laat ik de 6 items zien die ik heel graag in mijn bezit zou hebben. 

Alle doorkliklinkjes staan onder de fotoo! 

Oh wauw, ik ben ik love met deze laarsjes. In de winkel heb ik er al een paar keer bij gestaan, maar steeds niet gekocht. Nu heb ik spijt, binnenkort toch maar een keer weer naar de H&M. 


Peplum tops, wie kent ze niet? En deze heeft ook nog een heel mooi kleurtje voor dit najaar. 


Nu de winter weer in aantocht is kan een lekker warme simpele sweater niet ontbreken in je kledingkast. 

Deze sokken zijn echt geweldig. Nou ben ik altijd mijn sokken kwijt en kan ik zeker wel een paar extra hebben. Sokken met een leuk printje geven je toch altijd een beetje happy heid. :)


Ik ben echt z'n iemand die zulke pyjama broeken helemaal leuk vind. 

Oeh, een rokje! Rokjes beginnen steeds meer een beetje mijn ding te worden. Ik durfde ze nooit te dragen omdat ik gewoon ontzettend onzeker ben. Dit rokje vind ik toch wel heel erg leuk voor de winter. Met een zwarte panty bijvoorbeeld. 

Dan waren dit alweer de 6 dingen die sowieso bovenaan staan op mijn wishlist van de H&M. Waarschijnlijk zal ik dit nooit allemaal gaan kopen, maar wie weet. Als ik een van deze artikelen koop zal ik er zeker een foto van plaatsen op mijn instagram account! 
Vergeet je niet te volgen? Misschien volg ik je wel terug :)
Wat is jullie favoriete item? 
Love you guys<3
liefs, 
hester






Geen opmerkingen: