woensdag 10 september 2014

Favorieten! *augustus 2014*

Heyhey! 
Wanneer ik dit schrijf is het alweer 10 dagen september, maar ik wil jullie nog graag even mijn favorieten van augustus laten zien. 
Beter ooit dan nooit toch? 
De afgelopen 2 maanden heb ik geen favorieten artikel gemaakt. Hebben jullie het gemist? Ik in ieder geval wel. Het begon alweer te kriebelen toen augustus ten einde liep.
Let's get started! 

Als eerst deze matte nagellak uit het nieuwe assortiment van essence. Deze is heel erg mooi. Voor meer info over dit lakje moet je even hier klikken. 

En dan deze lipstick van essence die ik deze maand heel erg veel gedragen heb, 07 natural beauty. Een hele mooie nude tint, die je gewoon elke dag kan dragen en overal bij past. 
Ook hier heb ik een review over geschreven: klik hier :)


En dan dit welbekende in the nude palette van W7. Het is een dupe van naked 3. Ik heb heel lang getwijfeld of ik hem wel zou kopen, en wat ben ik blij dat ik het wel gedaan heb. Je kunt er hele mooie natuurlijke looks mee maken, maar ook wat meer heftigere looks. Dit palette heb ik ook mee gehad op vakantie, en ik heb hem veel gebruikt. 

Als je me volgt op instagram (klik hier) dan heb je heel lang geleden een foto langs zien komen over deze mascara. Sinds dien heeft hij in mijn laatje gelegen en ik heb hem genegeerd. Laatst ging ik hem gebruiken, en wat is deze mascara fijn! Ik gebruik hem als eerste laagje.

Ook op instagram postte ik een foto van dit horloge die ik kocht bij banggood. (klik hier)
Hij was €3,80 en is hij niet heel erg schattig? 

Ook bij banggood kocht ik deze 3 kwasten. Ik ben er heel erg blij mee, en ze werken echt geweldig. Het zijn echte haartjes wat echt heel erg fijn is. Als je meer over deze kwasten wilt weten moet je eventjes de review bekijken. klik hier
In dat artikel staat ook de doorklik link naar de banggood site. 

En deze mooie subtiele blush van essence die ik kocht op vakantie is ook zeker een favoriet! Hij is heel mooi subtiel en helemaal niet duur, zeker een aanrader als je nog een mooie blush zoekt. Dit is nummer 20 babydoll. Klik hier voor een review

Ook miss sporty heeft haar assortiment vernieuwd. En deze bb cream kwam erbij. Ik kocht hem, en hij is heel erg fijn! Graag wil ik hier nog een review over schrijven, dus ik verklap nog niet te veel. Maar dit is wederom weer een favoriet. 

Dan waren dit alweer mijn favorieten van Augustus. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Wat vonden jullie van de review week? 
Bedankt voor het lezen, en vergeet geen reactie achter te laten! 
liefs, 
hester  











Geen opmerkingen: