maandag 19 oktober 2015

FOTD: autumn is here!

Nu het echt koud wordt, en het echt begint te regenen, moeten we ons echt gaan voorbereiden op de herfst. Persoonlijk merk ik dat ik nog een beetje in de zomersfeer ben blijven hangen. Bij de herfst horen donkere lippen, toch? 


Deze look heb ik -naast de lipstick- best wel natuurlijk gehouden vind ik zelf. Ik gebruikte mijn geliefde essence stay all day concealer. Ook mijn favoriete poeder van catrice kon niet ontbreken deze dag. 

Mijn wenkbrauwen blijf ik lastig vinden, haha. Ik gebruik vaak wel wat wenkbrauwpoeder, maar ik heb geen tactiek ervoor. Ik ben nog een beetje zoekende in wenkbrauwland. Een mooie highlighter kon echt niet ontbreken. Ik gebruikte deze van elf in Moonlight pearls. 

Mijn oogmake-up was ook niet heel bijzonder. Ik besloot wat glitterende oogschaduw op te doen in een beetje een bronze tint. Ik krulde mijn wimper, een likje mascara en klaar! 

Het oogschaduwpalette dat ik gebruikt heb voor deze look is het w7 in the buff palette. Kennen we deze nog? Deze was een jaar geleden ongeveer helemaal hét in make-up land. De essence plump mascara is echt mijn favoriet de laatste tijd. Hij werkt echt heel erg fijn, een aanrader! 

En dan last but not least, de lipstick! Eigenlijk het belangrijkste onderdeel van deze look. 

Deze lipstick is echt mijn favoriet deze hefst. Hij is van de hema, en dus ook lekker budget. Een aantal weken geleden is hier een review van verschenen. Klik hier voor de review. 

Wat brengt jou echt in de herfstsfeer? 

Fijne herfst guys!

Liefs, 
hester



Geen opmerkingen: