maandag 12 oktober 2015

'the past is practise' // happyarmcandy

'The past is practise', dat was de quote die bij me binnenschoot toen ik een tekst voor een armband mocht bedenken. En jij kan ook heel makkelijk je eigen slagletterarmband bedenken en bestellen!


Al eerder deed ik 2 samenwerkingen met het bedrijf happyarmcandy. Zij maken hele leuke armbandjes voor een laag prijsje. De slagletterarmband is sinds een tijdje nieuw aan het assortiment toegevoegd! 

Je kunt voor een slagletterarmband kiezen uit de volgende kleuren: aluminium, messing/goud, koper of zilver. Ook is er een mogelijkheid om je eigen tekst/quote op je armband te laten zetten. Dit kan met maximaal 30 tekens en ze hebben zelfs een sterretje en een hartje! 

Mocht je nou geen leuke quote kunnen bedenken, ze hebben er al een paar voor je bedacht! Zo kun je kiezen uit: life is a miracle, work hard dream big, sister love en mamories stay. 

  Het leuke aan deze armbanden is: one size fits all! Dat houdt in dat de armband een beetje buigbaar is. Zo kun je zelf bepalen hoe strak of hoe los je hem om je pols wilt, maar dat betekent ook dat iedereen hem zou moeten passen! Dus of je hem nu voor jezelf besteld, of voor iemand anders, je hoeft je geen zorgen te maken om de 'maat'. 

De verzending is altijd heel erg snel. Ik had het binnen 2 dagen in huis! Mijn armband was verzonden in deze superschattige bubbeltjes enveloppe. Heel erg leuk! 

Ik ben heel erg blij met deze armband! Hij is makkelijk te combineren, en je kunt hem zo persoonlijk maken als jij wilt! 

Op de website happyarmcandy.nl vind je alle armbanden met de prijzen en verdere informatie! 
Klik hier om rechtstreeks naar de slagletter armbanden doorgestuurd te worden. Neem ook zeker even een kijkje op de instagram van Happyarmcandy! Ze hebben afgelopen week 3100 followers behaald! Gefeliciteerd! 
Instagram: @happyarmcandy

Ik wordt elke dag weer blij van deze prachtige armband. Ik wil daarom ook Happyarmcandy heel erg bedanken voor deze leuke samenwerking! Het is altijd heel erg fijn om met jullie samenwerkingen te doen! :) 

Heel veel liefs, 
Hester 



1 opmerking:

Anoniem zei

Gambling as a social responsibility guide - YouTube
In addition to the fact that it's social, many people also play slot youtube mp3 games on the web. As a social responsibility advocate for women, I can see why the social