woensdag 21 oktober 2015

Catrice All matt plus powder

Gistermiddag moest ik weer even langs de kruidvat. Eigenlijk was er maar 1 reden voor, m'n poeder was op. Omdat dit voor mij toch wel een holy grail product is leek het me leuk om hem toch maar een keer te reviewen!


Ik denk dat heel veel van jullie dit product wel kennen, hij is de favoriete poeder van heel veel bloggers. In het verleden heb ik wel eens die van essence geprobeerd, maar ik viel toch weer terug op deze. 

Een voordeel van deze poeder is dat hij ook in lichte kleuren te verkrijgen is. Dit is 015 natural beige, het ligt er eigenlijk maar net aan welke op dat moment nog in de schappen ligt, want een kleur lichter kan ik ook makkelijk hebben. 

Het printje in de poeder belooft eigenlijk al matt te zijn. De verpakking is transparant met zilveren letters. De zilveren letters vervagen na een tijdje wel, maar het gaat om het product toch? 

Matt? Nou dat is deze poeder zeker! De poeder brengt fijn aan, en ligt mooi op de huid. Je krijgt er in ieder geval geen cakey effect van. Ook neemt hij roodheden in je huid weg, heel erg fijn! 

Of ik tevreden ben? Jazeker! Het is en blijft mijn favoriete poeder. Hij blijft lekker lang zitten en is ook nog eens lekker budget! 

Deze poeder is verkrijgbaar bij kruidvat of trekpleister voor €3.59 

Wat is voor jou een holy grail product? 

Liefs, 
Hester 

Geen opmerkingen: