vrijdag 3 april 2015

My favorite jewelry pieces

yay, m'n toetweek zit erop, dus ik kan weer lekker bloggen! Het leek me leuk om mijn favoriete sieraden te laten zien, 
so let's go!


Deze prachtige statement necklace kocht ik afgelopen kerst bij de h&m. Hij is heel erg opvallend en lekker shiny. Deze draag ik niet heel vaak, omdat hij best wel iets té opvallend is. Voor een feestje of met kerst of iets in die trend is deze ketting wel perfect. 

Horloges! Wat ben ik gek op ze. Deze 2 zijn echt mijn favoriet. De lichtblauwe is iets sportiever. Deze kocht ik een tijdje terug bij de bijou brigitte. De andere daarentegen komt van loavies en heeft een chique uiterlijk. Ik draag ze allebei heel graag. 

Dit is toch wel dé trend van nu. Double dots! Dior kwam er als eerst mee, en nu zijn er al veel goedkopere dupes op gemaakt. Zo weet ik toevallig dat de action ze zelfs heeft! Deze kreeg ik van een heel lief vriendinnetje op mijn verjaardag. Ik vind ze er echt heel erg leuk uitzien! Net eventjes iets anders. 

En dan mijn nieuwste aanwinst! Dit kleine subtiele kettinkje van de H&M! Hij is goud met een klein sterretje eraan. Hij is zo schattig, en past overal bij. Het maakt je outfit net iets specialer! 

Nou moet ik eerlijk zijn dat ik het best moeilijk vond om mijn favorieten uit te kiezen. Ik heb best veel kettingen en dingetjes. Op dit moment zijn dit mijn favorieten. 
Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat :) 

Bedankt voor het lezen! 
Liefs, 
hester 


Geen opmerkingen: