zaterdag 4 april 2015

Double essence lipstick review

De lipsticks van essence, ik ben er gek op. Ze zijn lekker budget, veel kleurkeuzes, en blijven ook nog eens redelijk zitten. Deze 2 pareltjes heb ik sinds een tijdje in mijn bezit. 



Deze lipsticks zien er ook zo mooi uit! Ik hoop stiekem dat deze lipsticks nooit uit het assortiment van essence gaan verdwijnen, want ze zijn zo mooi en fijn! 

Dit zijn mijn nieuwste aanwinsten: 12 blush my lips en 04 on the catwalk. De rechtse heb ik zelf gekocht en de andere kreeg ik op mijn verjaardag! (dankjewel Elysia) Je kunt nu al wel een beetje zien dat nummer 12 een stuk meer roze is dan on the catwalk! 

On the catwalk vind ik er een beetje nude achtig uitzien. Ik ben heel benieuwd naar de swatshes! 

Oh so pretty! 

Dit is 12 blush my lips de naam van de lipstick zegt het eigenlijk al, roze. Dit kleurtje is lekker opvallend en zomers. Toch vind ik dat deze lipstick ook wel een beetje naar paars neigt. Ik vind hem in ieder geval wel heel erg mooi! 

Nu verwachtte ik een nude tint, dat is het niet helemaal. De kleur 04 on the catwalk! is vrij natuurlijk. Toch heeft hij een rode ondertoon wat deze lipstick toch iets speciaals geeft. Deze ga ik er zeker nog vaak bij pakken. 

Hoewel ik denk dat ik 04 er sneller bij pak dan blush my lips zijn ze allebei een mooie aanvulling op mijn stash. 
Over het algemeen is het wel bekend dat de lipsticks van essence niet énorm lang blijven zitten. 2 uurtjes en dan zou je hem eventjes bij moeten stiften. 
Maar hey, voor €2,39 mag je niet klagen toch? 

Heb jij goede ervaringen met essence lipsticks? Zo ja, wat is jouw favoriete kleurtje? 

Bedankt voor het lezen! 
Liefs, 
hester


Geen opmerkingen: