zondag 22 maart 2015

OOTD: Mijn verjaardag! (met Erin)

Om maar meteen goed te beginnen na 2 weken niet bloggen, heb ik outfit foto's gemaakt. Gisteren (21 maart) was ik jarig! Ik heb een camera gekregen, dus de foto kwaliteit is echt heel erg vooruit gegaan. Er komt nog een 'verjaardag cadeautjes' artikel. Anyway, laten we door gaan naar de outfits! 
Mijn lieve vriendinnetje Erin heeft me geholpen met foto's maken! Ook heb ik foto's gemaakt van haar outfit, dus laten we daar mee beginnen :)

 Jeans- Only 
Necklace- Only 
Schoenen- All star 
Top- Only 
Vest Only 
Had ik al gezegd dat deze ketting echt prachtig is? 

Erin haar outfit is vrij simpel, maar door de franjes aan het vest en de statement necklace is het een stuk leuker! Zulke kleine dingen kunnen je outfit helemaal oppimpen!

Toch wel de trend van afgelopen winter/deze lente zijn de sjaals met ruitjes patroon. Ik heb er ook een, en ik draag hem overal bij. Lekker warm en ook nog eens stylish. 

Spijkerjasje- Unknown
Sjaal- Primark 
Peplumtop: Vero moda 
Broek/legging- H&M
Chelsea boots- H&M 
Ketting- H&M



De peplumtop heb ik een tijdje terug gekocht. Hij is van kant en zit heerlijk. De kleur past heel goed bij de lente. Deze outfit vind ik zo leuk!

Dan wil ik heel graag mijn lieve vriendinnetje bedanken voor de leuke dagen, en natuurlijk het helpen met dit artikel! Hou van je meisje! 

Wat vinden jullie van de foto kwaliteit? Deze foto's zijn namelijk gemaakt met mijn nieuwe camera! Er komt nog een artikel over. Ik ben er zo blij mee. Ik zie de kwaliteit van de foto's gewoon vooruitgaan, yay! 

Bedankt voor het lezen, 
vergeet je geen reactie achter te laten? 

Liefs, 
hester 


Geen opmerkingen: