dinsdag 24 maart 2015

Essence quattro: 17 crème de la crème

De lente komt er weer aan, dus dat betekent dat we alle pasteltinten weer tevoorschijn mogen halen. Dit palette van essence bevat 4 nude/pastel kleurtjes. Vandaag laat ik jullie weten wat ik hier van vind, kijk je mee? 




























Zoals de titel van dit palette ook al zegt: crème kleurtjes. Persoonlijk draag ik dit niet veel. Toch denk ik wel dat het heel erg leuk kan staan. Vooral nu het voorjaar weer voor de deur staat kan het erg leuk zijn. 

Wat me wel meteen opviel aan dit paletje is dat alle kleuren vrij veel op elkaar lijken. Hopelijk zijn er in de swatches wel verschillen te zien. De kleuren zijn alle vier heel erg licht. Ze dienen dus eigenlijk allemaal een beetje als highlighter voor je oogleden. 

Prettypretty! 

Wat was het lastig om deze swatches op de foto te krijgen! Ze zijn bijna net zo licht als mijn huid, en lijken ook nog eens allemaal op elkaar. Mijn vermoeden klopt dus wel. Ze zijn bijna allemaal hetzelfde, jammer! Dit had echt een heel mooi quattro kunnen zijn. 

De conclusie van dit palette is dus eigenlijk: highlighter. Alle vier zijn ze super pretty om als highlighter te gebruiken. Op je oogleden zijn de kleurtjes ook leuk, maar je ziet geen verschil tussen licht of donker. 

Hmm, misschien toch nog maar even verder zoeken naar het perfecte pastel palette! Heb jij een aanrader? Let me know! 

Deze quattro is verkrijgbaar bij de kruidvat voor €2,39. 

Liefs, 
hester 




Geen opmerkingen: