vrijdag 21 november 2014

Random foto's #16 touwtje springen en nog steeds halloween?


Hey meiden! 
Afgelopen week heb ik weer een aantal leuke dingen meegemaakt, en ik wil ze graag met jullie delen. Dus eindelijk weer een random foto's! 
;)


Een betere conditie wil iedereen denk ik wel. Met touwtje springen kom je al een heel eind. Ik ga deze challenge doen. Als je ook mee doet, laat het dan even weten ;p

De herfst is nu echt begonnen! Hoewel ik niet zo van regen houd vind ik de herfst toch best wel mooi. 

Toen ik afgelopen week met een vriendin in de stad liep kwamen we dit in een winkel tegen: een eenhoornhobbelpaard. Zo. Geweldig toch? 


Mijn levensmotto in 2 woorden :)

Ik ben een beetje in de halloween sfeer blijven hangen volgens mij. Ik vind het nog steeds heel erg leuk om enge bloederige halloween tutorials na te doen. 
Ieder zijn ding toch?
Voor onze maatschappelijke stage gingen we bij een beurs helpen. Daar liepen deze 2 grote woezel en pip knuffel beren rond. Tja, we zijn gewoon een beetje anders <3

Dit was een foto net voordat ik naar een acrowedstrijd toe ging. Ik laat jullie de uitslag nog weten :)

Deze té schattig sloffen kwam ik tegen bij de schoenenreus. Ik heb ze niet gekocht, maar misschien toch wel een beetje spijt, ze zijn toch geweldig? 

En dan sluiten we dit artikel af met een heerlijke stapel pannenkoeken. Het blijft zo lekker!

Dan waren dit alweer de random foto's nummer 16! Time flies! 
Bedankt voor het lezen/kijken! 
Heb jij nog wat gedaan deze week? 
liefs, 
hester 


Meer foto's van mij zien? 
Instagram: klik hier
En voeg met toe op snapchat, hester_xoxo :)



Geen opmerkingen: