zondag 28 september 2014

New! Gastblogger Marit!






Hei, zoals je al las aan de titel is er vandaag een nieuw onderdeel bij gekomen op Hesters blog, namelijk een gastblogger!. Hester vroeg mij laatst of ik op haar blog zou willen gastbloggen en ik zei natuurlijk ja! Ik vindt het heel leuk om te bloggen en dus ook gastbloggen, ook vond ik het supergaaf dat ze mij vroeg omdat ik Hester haar blog heel goed vindt dus ik vind dit een hele eer. Nou genoeg over waarom ik hier nu blog het is tijd dat jullie wat meer over mij te weten komen!



Ik ben Marit ik ben de 13 jarige eigenaresse van beauty en lifestyle blog thegirlonthebluebike.wordpress.com ik blog nu een half jaartje met veel plezier en ik begin het bloggen nu ook een beetje onder de knie te krijgen, en dat maakt het alleen nog maar leuker!
Ik zit op Havo en ga naar het lf in Elburg. Ook zit ik op hockey en ik sta in het goal, ik vindt het echt superleuk om te doen en ik hoop dat ik nog lang kan blijven hockeyen, ik zit nu in de C1. In mijn vrije tijd schiet ik graag foto’s, spreek ik met vrienden af, ontdek ik nieuwe dingen en blog ik natuurlijk ook.
Mijn grootste verslavingen zijn: twitter, instagram, witte chocolade oreo & tumblr, de social media’s vindt ik leuk doordat je meer over anderen te weten komt en je kan er jouw  inspiratie en selfie’s op delen en de oreo? daar heb je toch geen uitleg voor nodig? 

Mijn gastblogs zullen vooral over beauty en lifestyle gaan want daar heb ik het meeste ervaring mee! Ik wil ook wel bloggen over fashion en eten, maar als je dat graag wilt moet je eventjes een reactie achterlaten in de comments zodat ik er rekening mee kan houden! Ook hoor ik graag een feedback van je dus als je iets opvalt laat het dan gerust even weten!




Ik ga 2x in de maand gastbloggen op Hesters blog maar ondertussen kan je natuurlijk elke dag een nieuwe post lezen op mijn blog: thegirlonthebluebike.wordpress.com !
Dit was alweer de gastblog voor deze keer, eigenlijk nog niet een echte gastblog maar even kennismaken zodat jullie ook wat meer over mij weten! Hopelijk vindt je mijn gastblogs leuk en Hester nogmaals bedankt dat je me hebt gevraagd voor dit!
Love,
Marit.


Geen opmerkingen: