zaterdag 20 september 2014

10 leuke iphone 4/4s hoesjes

Sinds ik mijn iphone 4s heb ben ik steeds op jacht naar leuke hoesjes. Elke winkel verkoopt bijna wel hoesjes voor iphones. In dit artikel zet ik mijn 10 favorieten op een rijtje. 
Kijk je mee? 


Dit hoesje van de hema is toch super schattig? 

Deze ken je vast wel. Het ombre iphone hoesje. Deze vind ik echt ge-wel-dig! 
Deze kun je bij meerdere webshops kopen, als je op de link hieronder klikt ga je naar miniinthebox site. Mijn favorieten zijn de roze en de lichtblauwe. 


Ook de H&M heeft vaak hele leuke hoesjes. Deze kwam ik tegen met een leuk regenboog ombre effect. 




Wauw, dit hoesje is echt zo mooi! 

Wowowow, zie ik dit nu goed? Is dit een hoesje van the fault in our stars. I need this one. Deze is ook weer zo leuk! 

Wauw deze is echt heel erg gaaf! 


Ook de site smartphonehoesjes.nl heeft vaak hele leuke hoesjes. Zo ook deze met een soort cartoon van Londen erop. Heel erg leuk. 


Ik neem aan dat iedereen het met me eens is dat dit hoesje echt helemaal geweldig is?!




Voor de echte piano liefhebbers is dit toch echt het ultieme hoesje. 
Deze is al van jou voor maar €2,69


Als je hoesje tegen je zegt dat je moet lachen, dan kan het niet anders dan dat jij rond loopt met een grote smile op je gezicht. 

Dan waren dit alweer al de 10 hoesjes die mij heel erg aanspraken. 
Wat is jou favoriet? 
Have a nice day, and smile! 
Liefs, 
hester 




Geen opmerkingen: