dinsdag 4 augustus 2015

What's in my Paul's boutique bag

Dit word mijn eerste what's in my bag artikel ooit! Alles moet de eerste keer zijn, dus zo ook mijn what's in my bag artikel. Haha, let's go! 




Laatst ontving ik deze prachtige Paul's boutique tas. Dit is het model Betsy en de kleur is dusty pink/soft pink.

Alles wat erin zit heb ik een nummer gegeven. Hieronder zal ik alles neerzetten, met de uitleg waarom ik het mee neem :)

1. Boek:
Waar je ook heen gaat, het is altijd lekker om wat leesvoer mee te nemen. Op dit moment lees ik dit boek: hoe starbucks mijn redding werd. Een heel erg leuk zakelijk boek. 

2. Oortjes: 
Ik denk niet dat ik dit uit hoef te leggen haha. 

3. Tangle teezer + invisible: 
Het is altijd fijn om een haarborstel bij je te hebben. Een flnke wind kan zo je hele kapsel verpesten. Een borstel kan altijd handig zijn, daarom zit deze ook in mijn tas. 

4. Mac lipstick- please me 
Dit was de lipstick die ik deze dag droeg. Ik gooi hem in de ochtend altijd in mijn tas, zo kan ik m'n lipjes altijd even bijwerken. 

5. Desinfecteergel: 
Soms is het gewoon even fijn om je handig te wassen. Met dit middeltje kan dat heel erg makkelijk. Deze komt van de action. Wel moet ik zeggen dat deze heel sterk naar alcohol ruikt....

6. Pen. 
Spreekt voorzich denk ik :) 

7. Parfum: 
Een fijn geurtje om je heen is toch heerlijk? 

8. Deo: 
Dit heeft denk ik iedereen wel mee. Soms heb je het gewoon eventjes nodig. 

9. Tampondoosje: 
Tja, soms heb je het gewoon nodig. Altijd handig, al is het niet voor jezelf, maar voor iemand anders. 

10.  Telefoon: 
Wie gaat er tegenwoordig nog weg zonder mobiel? 

11. Portemonnee: 
Ook wel handig als je weg gaat :) 

12. Flesje water: 
Door de dag heen moet je toch gehydrateerd blijven, en dit is makkelijk bij te vullen. 

Dat was eigenlijk alweer alles wat in m'n tas zat. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om een keertje te zien :) 

Wat neem jij altijd mee in je tas? 

Liefs, 
Hester 


Geen opmerkingen: