zaterdag 12 september 2015

Hema longer lasting lipstick // 02

Hey guyss! 
Oh wauw, het is echt veel te lang geleden dat ik iets van me heb laten horen! Maar hooi, ik leef nog steeds. En vandaag heb ik ein-de-lijk weer een artikel voor jullie! Waarom ik zo afwezig ben geweest komt komende week online, in een update artikel. :)


Mijn lieve vriendinnetje Charlene appte me een tijdje terug, met het nieuws dat ze een nieuwe lipstick gekocht had. Namelijk deze longlasting lipstick van de hema. Ik was best wel nieuwsgierig, en besloot hem ook te kopen. 

Het is een hele donkerrode kleur met een paarse gloed. Dat zal je zo niet zeggen als je hem zo ziet. Het stikkertje onderop de lipstick vind ik een beetje misleidend, het lijkt alsof er echt een paarse kleur in zit. Dat is dus niet het geval. 

De huls van de lipstick is matt zwart en vierkant. De lipstick ziet er best wel chique uit, maar hij voelt vrij goedkoop aan. Heel licht, en heel plastic. De lipstick zelf is rond van vorm. Met een draaisysteempje kun je hem naar boven draaien. 

Ik vind hem nu echt al super pretty! 

Van de swatch werd ik echt heel erg blij! De kleur is echt prachtig donkerrood. De lipstick is ook best wel romig waardoor het aanbrengen heel erg makkelijk gaat. Het pigment is ook echt geweldig! 

Op m'n lippen vond ik de kleur nog mooier. Door de ronde vorm van de lipstick vond ik het aanbrengen wel wat lastig. Maar oefening baart kunst, dus dat moet wel goedkomen. 
Ik denk echt dat dit dé perfecte kleur is voor komende herfst! 

Hij blijft ook super goed zitten. Na een maaltijd zou je hem heel even bij moeten stiften, maar hij zit zeker wel 4 uur perfect. Voor €3,50 zou ik zeker eventjes een kijkje nemen bij de hema!

De hema longer lasting lipsticks zijn €3,50 

Bedankt voor het lezen! 

Heb jij wel eens een lipstick van de hema geprobeerd? 

Love you guys, 

Hester 


Geen opmerkingen: