zaterdag 8 augustus 2015

Favourites - Juli

Zoals elke maand laat ik mijn favorietjes zien. Het mag dan al wel een paar dagen augustus zijn, toch wil ik ze graag met jullie delen. Kijk je mee? 


We beginnen met 2 verzorginsproducten. Zowel voor gezicht en voor haar. 
De beach spray van andrélon is dan niet meteen verzorgend, maar geeft wel een heel leuke effect. Zoals de naam al zegt, een beach look. Heel erg leuk, en perfect voor de zomer :) 

Deze gezichtsschuim van de kruidvat heb ik een tijdje gebruikt. Nog niet lang genoeg om het meteen een favoriet te vinden, maar toch. Op dit moment vind ik hem heel erg fijn. 

Zomerse kleurtjes op je nagels, ik hou ervan. Sinds een tijdje gebruik ik witte nagellak, ik vind het echt geweldig. Het is lekker zomers en stiekem ook best wel netjes. Het kleurt ook bij elke outfit, dus daar hoef je ook geen rekening mee te houden. 

Deze lipbalm van miss sporty kocht ik bij de action samen met een oogschaduw. (klik hier voor een review) De geur van deze lippenbalsem is echt geweldig! Hij geeft een roze glansje achter, wat ik eigenlijk best wel mooi vind. 


Dan 2 make-up producten. Heel toevallig zijn ze allebei van catrice haha. 
De catrice eyebrow set kent iedereen denk ik wel. Ook ik gebruik hem momenteel. Ik vind het toch net iets mooier met getekende wenkies. Hij ziet er wel een beetje mishandeld uit, oops! 

Ik heb echt een zwak voor deze liquid liner gecreëerd. Hij is echt geweldig! Een paar weken terug heb ik er een artikeltje over geschreven. Mocht je benieuwd zijn, klik dan hier

Laten we zeggen dat dit echt wel mijn allergrootste favoriet is van deze hele maand. Mijn eerste mac lipstick, namelijk please me. Het is een nude roze kleurtje met een roze ondertoon. Hij is matt, en ik ben echt verliefd. Ook hier schreef ik een review over, klik hier

Dan waren dit mijn favorieten alweer! Niet heel erg veel deze maand, maar wel hele mooie producten, al zeg ik het zelf. 

Wat vind jij een favoriet van Juli? 

Bedankt voor het lezen, 
Liefs, 
Hester 


Geen opmerkingen: